• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Beste,

Ik heb sinds kort de Waxaddict Kudos en de Graphene aangekocht bij CC.
Nu ben ik vandaag van start gegaan met de Kudos, maar ik vond het oppervlakte achteraf niet zo super glad als met de graphene.

Heb dezelfde stappen gedaan met beide waxen, klopt het ook dat de Kudos een vrij zachte pasta is?
De graphene voelde ook veel harder aan en gaf een veel beter resultaat naar mijn mening.
Heb de auto dan maar afgewerkt met de graphene.
Iemand ervaring met deze 2?


Groeten!
 
20201129_162203-01.jpeg
 
  • Leuk
Reactions: Jamme1981 en Brad
Nou hij staat wel te glimmen!
Ik heb de meeste waxaddict waxen gesmeerd (behalve nou net de Graphene) maar vind qua consistentie de verschillen onderling nou niet bijster groot. Dat kudos vrij zacht is (met wax op de pad krijgen bedoel je toch?) is voor mij niet echt herkenbaar wel is ie superder uit te smeren!
 
Nou hij staat wel te glimmen!
Ik heb de meeste waxaddict waxen gesmeerd (behalve nou net de Graphene) maar vind qua consistentie de verschillen onderling nou niet bijster groot. Dat kudos vrij zacht is (met wax op de pad krijgen bedoel je toch?) is voor mij niet echt herkenbaar wel is ie superder uit te smeren!
Ja dat wel en hier is vooraf nog niet eens een polijst sessie vooraf gegaan.
Ivm Kudos je merkt het bv als je met je vinger op de pasta duwt.. deze is heel zacht, tegenover de Graphene.
Plus ik had de indruk dat hij niet goed pakte op de lak.
Het geeft de indruk dat er niet echt een laag bescherming opzit, vond dat een beetje raar.. mss bij het maken iets fout gegaan of het is altijd zo.. Vandaar de vraag, vermits ik deze de 1ste maal gebruik.

Ze zijn volgens mij ook beide gelijk gemaakt, vermits deze speciaal voor de black friday van CC waren.
 
Mijn Kudos was er 1 van de eerste batch het kan zijn dat er verschil in de batches zit. Het is geen eerlijk vergelijk want hij heeft bij mij op de auto van mijn vriendin gezeten die veel minder km maakt als mijn eigen auto dat gezegd hebbende heeft de wax het vrij lang uitgehouden.
Wel leuk dat je zo positief bent over de Graphene en ik hoor meer positieve verhalen over deze wax van waxaddict gebruikers dus dat maakt mij ook nieuwsgierig om em te smeren...
 
Mijn Kudos was er 1 van de eerste batch het kan zijn dat er verschil in de batches zit. Het is geen eerlijk vergelijk want hij heeft bij mij op de auto van mijn vriendin gezeten die veel minder km maakt als mijn eigen auto dat gezegd hebbende heeft de wax het vrij lang uitgehouden.
Wel leuk dat je zo positief bent over de Graphene en ik hoor meer positieve verhalen over deze wax van waxaddict gebruikers dus dat maakt mij ook nieuwsgierig om em te smeren...
Ja, ik zal hem ook is proberen op mijn wagen.
Maar die staat in de Gyeon Pure, heeft het dan veel nut om een wax te smeren?
De Graphene zeker de moeite..
Heel goed handelbaar, veeg je zo weg erna.
Heb deze 10min laten curen met deze koudere temperaturen en was prima.
15min was net wat teveel..
 
Ik zou geen wax over Pure heen smeren daar zie ik geen meerwaarde in hooguit wanneer de coating op zijn einde loopt.
 
@Ric325i - €863,75 :p

Als we nou 25 potjes kopen á €0,19 per stuk (+ €1,49 verzendkosten), dan hebben we voor €6,24 de potjes in huis. De wax zal ons €34,55 + €0,25 per stuk kosten, dus als we nou een zéér schappelijk prijs van zo'n €239,00 + gratis verzending aanhouden voor onze 'QuanRic - Limited Edition 2021' of 'RicToxx Limitata Speciale'...

Hebben we toch effe €5.975,00 omzet en aan het einde van de rit allebei €2.555,62 in de pocket?
 
Knettergek...
Juist door zulke producten uit te brengen vind ik het een aardige devaluatie van “het merk”. De waxen zelf, meer dan tevreden over, maar dit... nee niet aan mij besteed. Gewoon jammer.
 
+1 @Marcel1973 , De waxen zijn prima en Quartz was toen ie uitkwam echt wezenlijk anders al veel andere waxen op de markt . De wax is nog steeds goed maar ik denk dat de hype al een poosje over is. Imo vakkundig om zeep geholpen door de eigenaar zelf.
Just my opinion...
 
Ik heb onlangs de quartz aangebracht op de wagen , na aankoop tijdens de black friday actie . De eerste keer dat ik een waxaddict wax gebruik .
Door de info en tips , die ik hier gekregen en gelezen heb , vind ik dat de quartz wax toch geen al te moeilijke wax is om aan te brengen . heb de wax dun aangebracht en dit paneel per paneel . Cure tijd goed in het oog houden , een 5 tal min en daarna afnemen . Mooi en goed eindresultaat . Afwachten naar de standtijd van deze wax , zonder gebruik te maken van boost produkt of zo .
 
  • Leuk
Reactions: Brad
12 mnd ga je niet halen maar afhankelijk van de omstandigheden moet de de effecten 6/8 mnd wel kunnen zien gok ik. Ik vind het wel meerwaarde hebben om tussendoor te boosten met bv Gyeon Cure of Ceramic detailer