• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk DAP pakket nemen?

22Roy

Detailing rookie
8 jul 2010
8
0
Hoi,

Na wat contact met CC zou ik graag nog wat meningen willen horen over welk pakket jullie zouden aanschaffen. Ik twijfel namelijk tussen het Raffini pakket of Lite Edition..

Quote:
Het gaat op een Peugeot 206 Zwart uit 2001

Groeten,

Roy

Mijn ervaring leert me dat de 206 best harde lak heeft :ja

Ik zou voor het DAP500 Raffini Starterspakket gaan.

Ervaring eigen Peugeot 206

Ervaring Peugeot 206CC

Ja ik heb jouw topic al een keer doorgelezen en dat zag er goed uit.. Ben alleen nog steeds aan het twijfelen over welk pakket ik zal nemen.. Kan de Lite versie met de meegeleverde pads ook niet de harde lak van de 206 aan?

22Roy zei:
Ben alleen nog steeds aan het twijfelen...
Bij twijfel.... altijd doen! :lol

22Roy zei:
Kan de Lite versie met de meegeleverde pads ook niet de harde lak van de 206 aan?
Daar kom je maar op 1 manier achter.... door de testspot te doen :-"

Mocht je willen en kunnen, ik ben a.s. zaterdag/zondag beschikbaar om eventueel wat produkten te testen op je auto.

Ik heb de DAP500 én DAP900 en de Monello produkten.

Stuur me maar een PM. :ja

Gr. Patrick

Bedankt voor het aanbod Patrick! Alleen denk ik dat ik wel al overtuigd ben en ik ga dan ook over 2 weekjes de dap raffini bestellen en ermee aan de slag!

Ciao