• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk formaat pad voor DAP

BenR

Detailing addict
18 jan 2009
31
52
Bijna ben ik jarig en krijg ik de DAP! Ik vraag me af welk formaat pad ik moet bestellen 5,5" of 6,5". Op het Pinnacle forum lees ik dat je met de 6,5" pads minder kans hebt dat je per ongeluk met de backingplate de lak raakt. Kan ik als beginner dan beter de 6,5" bestellen en misschien dan zelfs de rotaryuitvoering met het opstaande randje? Graag jullie advies voor ik CC weer gelukkig ga maken met weer een bestelling!
 
Je kan gerust de 5,5"bestellen. De 6,5" zijn in mijn ogen handiger als je grote platte delen hebt zodat je meer oppervlakte kan pakken maar met gezond verstand is er 0,0 risico.
 
Ik gebruik een combinatie van beide. Per 2 stuks 5.5" pads heb ik 1 stuk 6.5" pad. Inderdaad de 6.5" voor de grote vlakken (motorkap / dak).