• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk product gebruiken?

Dimitri

Detailing addict
31 jul 2011
102
65
Op het plastiek van mijn woofer heb ik een kras, en iemand had daar PlastiX van Meguiars op gebruikt ism een kleine gele Meg pad. Dat ging goed, de kras ging er uit, maar nu heb ik een paar vragen:

- Zijn er betere producten dan PlastiX?

- Ik heb een set 2dehands GTI achterlichten voor mijn Golf 2 binnen gekregen.Daar zitten ook de nodige krasjes op, maar hoe kan ik die het beste verwijderen? Daar zitten namelijk ribbels op die achterlichten die wss mijn pad zal vernielen.

- Zou een fijn polijstproduct niet evengoed zijn dan PlastiX? Ik dacht eerst aan Meg' Ultimate Compound, maar die gaat toch te fel zijn denk ik...

Ik ben wel eens met uc in combinatie met de oranje compressor pad eroverheen gegaan en dat ging perfect. Alleen goed op de temperatuur letten. Je hebt iig niet veel nodig om het krasvrij te maken ;).

Ik zou eerst even met de hand proberen
Sommige kunststoffen zijn handmatig prima te corrigeren
PowerPlastic is een van mijn favorieten