• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welk producten aan te raden

Glentje406

Detailing rookie
4 jan 2022
1
2
Ik zoek een goed merk om mijn wagen te reinigen interieur/exterieur. Zelf ga ik binnenkort een karcher aanschaffen om voor te foamen. Nu zoek ik natuurlijk de producten die ik nodig heb en die jullie mij kunnen aanraden. Zelf heb ik gyeon en labocosmetica zien voorbij gaan op google en wat reviews bekeken. Zijn deze aan te raden of toch een ander merk van producten.
 
Het is met producten net als met zangers
Ze kunnen allemaal wel zingen maar bij de een vind ik het toch beter klinken dan bij de ander
En die waardering is grotendeels persoonlijk

Een voordeel heb je, Carclean verkoopt geen producten die niet doen wat ze beloven en zeker geen rommel
 
precies wat RedCat schrijft.
zou gewoon lekker struinen op de site en eventueel beetje sorteren op review score.

ook afhankelijk of je groot verpakking wilt of niet natuurlijk.
verder staan er heel wat topics hier op het forum.
 
Ik zou eerst kijken naar een goede wasset. Emmers, washmits, velgen borstel, droogdoek, shampoo.

Kijk dan daarna eens naar de merken. Sorteren op meest verkocht geeft soms ook wel een goede keuze.
 
allemaal goede tips, er zijn ook aardig wat stappenplannen beschikbaar waar merken genoemd worden. die kan je vinden via de zoekfunctie. daar wordt je al aardig wijzer van als je dat doorleest. (heeft mij in ieder geval goed geholpen) verder is het inderdaad erg persoonlijk wat je prettig vind, ik heb wat kleine verpakkingen besteld in eerste instantie om te proberen. Sommige hiervan heb ik nu een groot verpakking van gehaald andere ben ik toch verder gaan kijken naar een ander merk. en af en toe wisselen is altijd leuk om is wat anders te proberen doen!
 
Gyeon, Nanolex en Monello zijn de bekendere (a-)merken. Daar zit je wel goed mee, maar er is veel ander goed spul. Er is heel veel te lezen over verschillende producten.

Bilt Hamber Auto foam bevalt veel mensen goed.
Born to be mild en Japan26 autoshampoo komt vaak positief langs.
Bathe+ om mee te foamen na het wassen voor een waterafstotende laag.
Wax of coating is heel persoonlijk.

Je kunt ook eens bellen of langsrijden bij de Carclean showroom, daar leer je meer in 10 minuten praten, dan uren lezen op dit forum.