• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke auto shampoo

JohnnY

Detailing addict
1 jun 2008
157
62
47
Arnhem
Mijn huidige auto shampoo is bijna op en ik zit op de website te kijken naar een nieuw goed product.

Nu twijfel ik tussen 2:

- de Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo 532ml, deze gebruikt een vriend van mij en die is hier erg te spreken over.
of
- Poorboys World Super Slick & Suds Concentrated Car Wash - 946ml

Poorboys kost wel bijna 2x zoveel maar er zit ook bijna 2x zoveel in.

Welke kunnen jullie mij hier aanbevelen?
 
Ik zou voor de poorboys gaan :)^
Gewoon omdat ik hem beter vind ,maar er zullen ook mensen zijn die de nxt beter vinden.
Beetje persoonlijke voorkeur..
 
Niet alleen zit er in de Poorboy's meer in, je hebt er minder van nodig. 50ml op 10l water voor de NXT en 30ml op 10l water voor de Super Slick and Suds. Ik zou voor de Poorboy's gaan.
 
Ik zie dat Tim deze shampoo plus in 945ml variant aanbied. Je hebt alleen wel 78ml nodig per 10L. Is in gebruik dus wel wat duurder.
Is dit product dan werkelijk beter dan de NXT of de Slick & Suds?
 
Ik heb besloten om de - Poorboys World Super Slick & Suds Concentrated Car Wash - 946ml te bestellen. Ik zal mijn bevindingen hier na gebruik neerzetten.
Bedankt voor het meedenken.
 
Ik maak mijn laatste fles shampoo ook op en dan ga ik voor de Poorboys shampoo.
Dan is mijn Poorboys verzameling vrijwel kompleet met wat ik hebben wil.
 
Wereldshampoo, je hoeft niet te boenen. Zelfs niet op auto's die zelden tot nooit gewassen worden.
Van het weekend nog een Saharabruine mee wit gekregen. Werd alles maar zo makkelijk schoon.
 
PT Cruiser zei:
Die Super Slick and Suds wordt het begin van een verzameling Poorboy's.

Daar kun je wel eens gelijk in gaan krijgen.... Ik had er nu al een Mega Plush Mitt, Waffle Weave, Work Towel en Mega Towel bij besteld en waarschijnlijk zal er later nog wel meer gaan volgen tot ik een complete set om de hele auto te reinigen.