Binnenkort (1 juni) neem ik deel aan de DAP Clinic.
Doel van deze clinic is natuurlijk om hierna zelf met de DAP mijn auto(s) te gaan polijsten.
Echter ik kan uit de verschillende DAP 900 kits nu niet meteen de voor mij juiste keuze maken en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
In eerste instantie gaat mijn idee uit naar het powerpack
Dit pakket is het meest compleet, maar volgens mij ontbreken hierin nog pads om te finishen (Zwart / rood)
Ook vraag ik mij af of de 4" pads niet te groot zijn voor moeilijk/lastig bereikbare en kleine delen op (voor)bumper, spiegelkappen, A stijl enz.
Zijn de 3" pads dan niet een betere keuze.
Ook heb ik geen enkel idee of het nodig is als beginnende DAPper om van bepaalde pads er meer als één te hebben?
Moet ik naast de DAP set ook nog andere dingen aanschaffen welke absoluut noodzakelijk of erg handig zijn.
Ben al in het bezit van:
BTBM shampoo + Monello droogdoek + 2x Meguiars washmitt
Meguiars + Monello Klei (gebruik spray en wipe als glijmiddel)
Monello Mezzo
Pb prof. polish
DDJ Lime prime
Pb Blackhole
DDJ SN wax
DDJ APC
DDJ Clear menthol ruitenreiniger
Auto finesse revive trim dressing
Div. MF doeken + handpads (zwart, wit, oranje, geel/zwart)
Graag jullie advies in deze.
Doel van deze clinic is natuurlijk om hierna zelf met de DAP mijn auto(s) te gaan polijsten.
Echter ik kan uit de verschillende DAP 900 kits nu niet meteen de voor mij juiste keuze maken en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
In eerste instantie gaat mijn idee uit naar het powerpack
Dit pakket is het meest compleet, maar volgens mij ontbreken hierin nog pads om te finishen (Zwart / rood)
Ook vraag ik mij af of de 4" pads niet te groot zijn voor moeilijk/lastig bereikbare en kleine delen op (voor)bumper, spiegelkappen, A stijl enz.
Zijn de 3" pads dan niet een betere keuze.
Ook heb ik geen enkel idee of het nodig is als beginnende DAPper om van bepaalde pads er meer als één te hebben?
Moet ik naast de DAP set ook nog andere dingen aanschaffen welke absoluut noodzakelijk of erg handig zijn.
Ben al in het bezit van:
BTBM shampoo + Monello droogdoek + 2x Meguiars washmitt
Meguiars + Monello Klei (gebruik spray en wipe als glijmiddel)
Monello Mezzo
Pb prof. polish
DDJ Lime prime
Pb Blackhole
DDJ SN wax
DDJ APC
DDJ Clear menthol ruitenreiniger
Auto finesse revive trim dressing
Div. MF doeken + handpads (zwart, wit, oranje, geel/zwart)
Graag jullie advies in deze.