• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke DAP 900 starterskit aanschaffen?

Tonr

Detailing addict
10 okt 2012
35
65
Binnenkort (1 juni) neem ik deel aan de DAP Clinic.
Doel van deze clinic is natuurlijk om hierna zelf met de DAP mijn auto(s) te gaan polijsten.

Echter ik kan uit de verschillende DAP 900 kits nu niet meteen de voor mij juiste keuze maken en hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

In eerste instantie gaat mijn idee uit naar het powerpack
Dit pakket is het meest compleet, maar volgens mij ontbreken hierin nog pads om te finishen (Zwart / rood)

Ook vraag ik mij af of de 4" pads niet te groot zijn voor moeilijk/lastig bereikbare en kleine delen op (voor)bumper, spiegelkappen, A stijl enz.
Zijn de 3" pads dan niet een betere keuze.

Ook heb ik geen enkel idee of het nodig is als beginnende DAPper om van bepaalde pads er meer als één te hebben?

Moet ik naast de DAP set ook nog andere dingen aanschaffen welke absoluut noodzakelijk of erg handig zijn.

Ben al in het bezit van:
BTBM shampoo + Monello droogdoek + 2x Meguiars washmitt
Meguiars + Monello Klei (gebruik spray en wipe als glijmiddel)
Monello Mezzo
Pb prof. polish
DDJ Lime prime
Pb Blackhole
DDJ SN wax
DDJ APC
DDJ Clear menthol ruitenreiniger
Auto finesse revive trim dressing
Div. MF doeken + handpads (zwart, wit, oranje, geel/zwart)

Graag jullie advies in deze.

@Tonr;

Ik ben er ook 1juni om de clinic te volgen. Ik zou zelf ook voor het "powerpack" gaan, dan heb je zo'n beetje alles wat je nodig hebt. En extra pads kan je altijd aanschaffen natuurlijk. Ik heb zelf ook net een DAP900 gekocht met verschillende 4" en 5.5"pads.

Met het DAP powerpack heb je wel een mooie complete set in handen waarmee je echt wel een toereikende set hebt. Je kunt natuurlijk ook de clinic van 1 juni even afwachten en nadien zien wat je voor informatie hebt gekregen, kan je keuze allicht iets makkelijker maken.

Eens met Ibizasigno! Op de clinic zal je wel te weten komen wat je wel/niet nodig hebt en kan je het gelijk meenemen.

Ja natuurlijk zal erop de DAP clinic genoeg informatie gegeven worden en wil hierop best wachten.
Maar ben een beetje bang dat de set dan niet (meer) op voorraad is.
Ook kan je op die dag zelf natuurlijk nooit zo mooi vergelijken wat de beste deal is (voordeligste).

Misschien dat iemand van carclean kan bevestigingen dat de DAP 900 startsets voldoende op voorraad zijn.

Ton

eens met de vorige berichten
ga voor de powerpack ;)

ik heb andere set gekocht

heb er spijt van :'(
nu wil ik die ook