• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke dressing voor interieur die NIET vlekt in combinatie met vocht

ArcsS

Detailing chief
18 dec 2009
110
75
Ik zoek een product dat mijn dashboard terug laat opleven. Ik zie verschillende die zeer goede reviews hebben, maar telkens met het nadeel dat het niet tegen een druppel water kan.
Bestaat er die er WEL tegen kan?
 
Een Gyeon Preserve is een dressing die moet drogen voordat ie tegen water kan maar die werkt na droging wel fantastisch. Meeste water gedragen dressings hebben dit euvel, maar nogmaals na opgedroogd te zijn is de kans op watervlekken erg klein.
 
Natural Look is een dressing die dit vlekken-verhaal ook achter zich aan heeft, maar in mijn ervaring is dat wanneer je een dressing aanbrengt, een tijdje laat inwerken en vervolgens weer netjes afneemt, vlekkeloos te houden. :)

Scholl Concepts - Purple
Poorboys World - Natural Look
AutoGlym - Vinyl & Rubber Care

Deze producten vlekten ook soms bij mij, totdat ik leerde om ze beter aan te brengen. De enige momenten waarbij ik water in het interieur krijg is wanneer ik in de regen rijd met het raam een stukje open (roken). Tot op heden nog geen vlekken gehad op deurpanelen en dergelijk wanneer hier water op kwam.
 
  • Leuk
Reactions: RbL en RoyR
Zoals hierboven vermeld is Natural Look een erg goede optie. Als je 'm aanbrengt en laat zitten kan het soms vlekken. Aanbrengen, laten inwerken en weer afnemen werkt voor mij beter, geen last van vlekken!
 
Waarom een dressing en geen coating aanbrengen ?

Kost hetzelfde, je bent er voor zeker een jaar vanaf en hoeft je geen zorgen te maken dat het vlekt ?
 
  • Leuk
Reactions: mk-us