• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke duurzame wax

Hallo ,

Die fx synwax is niet de beste hoor van Mothers: dat claimen ze voor de onderstaande: (deze heb ik(nog) niet :-b )

https://www.Carclean.com/product/Mothers_Wax/Reflections_Advanced_Car_Wax_473ml_10016_100220 :

Een mix van Hi-Tech en High-Class dat is Mothers Reflections, voor de échte enthousiasteling!

Reflections behoort tot de laatste generatie voor lakonderhoud. Mothers claimt dat dit de beste wax op de markt is. Geavanceerde vloeibare hoogglans polymeren zijn gemixt met milde cleaners. Het product is gemakkelijk in gebruik en geeft een super wetlook die lang blijft zitten. Om het helemaal af te maken kan je deze wax 'toppen' met Reflections Top Coat!

Die top coat heb ik wel :ja

hoeft toch geen tekening bij ?

Danny

ik weet wel dat als je er 1 keer van "geproefd" hebt , je verkocht bent8-)

Met alle respect, maar wat een fabrikant stelt als beste .... pak zout bij nemen !
Ik heb 'm niet maar durf wel weddenschapje op te zetten dat de colli de test zou gaan winnen

van de waxen die je aangeeft alleen 845 mogen proberen en ben daar zeer content mee.
pekel en ander vuil was er zo af.

nu ga ik van de winter de wolfgang wax + sealant testen, ben benieuwd, want door de 845 is de verwachting hoog.
suc6 met je keuze.