• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke foam lance voor powerplus hogedrukreiniger?

Kristof S.

Detailing addict
14 apr 2010
117
65
Gegroet,

Ik wil mijn collectie aanvullen met een foam lance.

Ik heb een hogedrukreiniger van powerplus, en zie dit merk niet bij de passende stukken staan.
Heeft iemand een idee welke foam lance hierop past, of moet ik gelijk ook een nieuwe hogedrukreiniger aanschaffen?:weetniet

Wie o wie heeft de oplossing?

Volgens visueel vergelijk past de "alto"-variant hierop, maar ik zou graag zekerheid hebben.
 
Misschien dat een fototje van de koppeling en van het apparaat wat kan helpen om te herkennen van welk merk dit een kloon is (Ik kan mij niet voorstellen dat er geen passende lance te vinden is namelijk)
 
Ik weet niet direct hoe ik foto's moet toevoegen :schaam , dan maar als bestandje.

Maar op volgende url, zie je in het tabblad "meer beelden" een detail van de connectors

http://www.powerplus.net/217/19601/hogedrukreinigers/powxg9002-hogedrukreiniger-2100w.aspx
 
Ik heb de Nilfisk/Alto besteld, en deze past wel op een powerplus, maar eigenlijk had het de Lavor connector moeten zijn.

Dus: voor een powerplus hogedrukreiniger dien je een lavor connector te kopen.

:-" Weet iemand of ik per toeval ergens de connector apart kan verkrijgen?
 
Nilfisk en lavor koppeling zijn bijna identiek, enkel de "zijstukjes" zijn breder van lavor.
En een lavor koppeling ziet er IRL wel anders uit dan de koppeling die ze op bijna alle webshops hebben staan :confused:
 
jim zei:
Nilfisk en lavor koppeling zijn bijna identiek, enkel de "zijstukjes" zijn breder van lavor.
En een lavor koppeling ziet er IRL wel anders uit dan de koppeling die ze op bijna alle webshops hebben staan :confused:

En daar heb ik mij aan laten vangen, op foto lijken de lavor zijstukken bijna haaks op elkaar te staan.
 
  • Leuk
Reactions: Guest007
Hallo,

@Kristof S.

ik heb ook een hogedrukreiniger van PowerPlus, en ben van plan om een foamlans van Monello aan te schaffen.
dus als ik het goed begrijp moet je hiervoor de Lavor koppeling pakken ipv Nilfisk/Alto koppeling?

Ik vraag dit voor de zekerheid nogmaals na, zodat ik zeker weet dat ik een koppeling heb die fatsoenlijk op de HD past.
 
@PaulRutten,
Denk niet dat je een antwoord krijgt van Kristof S aangezien hij 2 jaar geleden voor het laatst op het forum was :D

Wat je kan doen, is een aantal duidelijke foto's maken van de aansluiting van je Hogedrukreiniger en deze naar Carclean mailen of via WhatsApp.

Of je moet de gok nemen en een koppeling bestellen die erop lijkt.

lancia_2_koppelingen1_1.jpg

lancia_2_koppelingen2_1.jpg
 
mmmm, das balen.

foto's en maten heb ik ook al doorgegeven aan Carclean, maar helaas zijn zij ook nog niet zeker welke koppeling ik nodig heb.
er heen gaan is voor mij ook geen optie. dat is meer dan 2uur heen en dan weer terug.
Vanavond nog maar eens nameten en foto's maken en doorsturen.
zullen er vast wel uitkomen.
 
mmmm, das balen.

foto's en maten heb ik ook al doorgegeven aan Carclean, maar helaas zijn zij ook nog niet zeker welke koppeling ik nodig heb.
er heen gaan is voor mij ook geen optie. dat is meer dan 2uur heen en dan weer terug.
Vanavond nog maar eens nameten en foto's maken en doorsturen.
zullen er vast wel uitkomen.
Kijk eens in de catalogus van r+m suttner. Staat online. Deze hebben normaal alle koppelingen