• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke foamlans voor nilfik

bas57

Detailing trainee
27 sep 2011
10
47
66
Hallo Allemaal

Ik heb sind kort een Nilfisk E 145.3-10 H X-tra hogedrukreiniger gekocht. Nu wil ik hier graag een
foamlans voor kopen, maar welke foamlans moet ik voor deze hogedrukreiniger hebben.

Groet allemaal

Bas
 
https://www.Carclean.com/product/Monello/Lancia_Foam_Kit_for_Nilfisk_Alto_LANCIAALT_102669

Dit zou een keuze kunnen zijn.

De foamlans van bijv. MTM of Autobrite zijn ook heel goed en stevig.
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Hallo Ferdy en Quantoox

Bedankt voor jullie snelle reactie, maar past deze foamlans op koppeling van deze hogedrukreiniger,

Groet
Bas
 
Jep, de Monello - Lancia Foamkit voor NILFISK past inderdaad op jouw NILFISK. :p


Ik weet niet hoe het zit bij andere merken, maar bij mijn Nilfisk trek-en-draai je de lans van het pistool af en Duw-en-draai je de Lancia Foamer weer terug in het pistool. :D


Greetz
 
Ook ik heb een Nilfisk. Daarvoor heb ik ooit in een grijs verleden een Autobrite gekocht. Toen bestond de Monello variant nog niet. Werkt ook in mijn geval perfect.
Voordat ik het vergeet. Na het foamen reservoir vullen met alleen water en dat ook leeg spuiten. Hierdoor spuit je de zeepresten uit het interne filter, waardoor het apparaat betrouwbaar blijft werken.
 
Laatst bewerkt: