• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke (goedkope) goede producten om te starten

Over de ava kan ik niks vertellen. Maar laat je iig niet verleiden voor een actie met een foamgun. De foamguns die je bij de hogedrukreinigers zelf zitten zijn bagger. Als je een foamgun wilt kan ik enkel de monello foamlans aanbevelen. Die zijn het beste
 
  • Leuk
Reactions: Erik1985
Je kan ook eens kijken in de Kärcher outlet.

Voor ramen gebruik ik of Dodo Juice Clearly of Gyeon Glass, op de voorruit zou je een laagje Turtle Wax Clearvue kunnen aanbrengen. (Werkt ook goed op de badkamer douche glazen deur)
 
  • Leuk
Reactions: Erik1985
De foamlans van AVA is niet slecht als ik de beelden mag geloven. Niet zo goed als de Lancia 2.0 maar lichtjaren beter dan die van Kärcher zelf.

Als start is dat wat mij betreft dus geen beroerde keuze!
 
  • Leuk
Reactions: Erik1985
Ook voor goedkopere 'andermerk' HD zijn koppelstukken te koop waarmee je naar 'bekendmerk' koppeling kunt voor bijv Monello.

Screenshot_20211107-235228_Chrome.jpg
 
Dat weet ik niet.

Op dit forum volgens mij niet de bedoeling om uitgebreid te praten over andere items dan te koop bij CC.

Ik geef alleen aan dat er ook adapters zijn om op 'andermerk' apparaten ook spullen te gebruiken van 'gerenommeerde' merken. Of dat bij alle merken zo is, weet ik niet.
 
  • Leuk
Reactions: Erik1985
Mijn 'andermerk' HD net getest en deze gaat retour.

De beoogde 170bar /500l/h blaast minder hard dan mijn oude TopCraft die 120bar zou hebben.

Wel goedkoop, verder lijkt t prima, maar geen verbetering voor mij.
 
Oef, had stiekem gehoopt dat de hint was begrepen en je middels de zoekfunctie jezelf ging verdiepen in het product. :p

Gyeon - Trim is een coating en heeft een lange standtijd. Vele malen beter dan een dressing.
 
  • Leuk
Reactions: PizzaPieter