Hey iedereen. Na 1 enkele vraag aan mijn lieve vrouwtje, kreeg ik meteen de toelating om een "polijstmachine" aan te schaffen. Het slachtoffer dat behandeld moet worden is een Ford Fiésta van 2 jaar oud, die we (vooraleer carclean gekend te hebben), mishandeld hebben met de verkeerde shampoo, sponzen, zeemvel, borstels etc..... Kwestie van shampoo zit ik nu wel snor (Dodo en meguiars), een lekkere kleiset heb ik ook al staan, maar om die krasjes, swirls etc weg te krijgen zoek ik dus wat zwaardere hulp.
Nu vraag ik me af of ik met de Polishing Power DAP500 V2 CCS Starterspakket al een eind kom, als beginneling ? Of is deze beter ;Polishing Power DAP900 Raffini Starterskit - Lite Edition. Hoe completer de set, hoe liever ik het heb, aangezien ik wel de toelating heb, maar kwestie van prijs moet ik mijn vrouw nog een beetje te vriend houden, vrees ik....
Let wel, ik heb dus nog geen enkele ervaring met het wegwerken van krassen, maar ik wil en zal het wel leren.
Nu vraag ik me af of ik met de Polishing Power DAP500 V2 CCS Starterspakket al een eind kom, als beginneling ? Of is deze beter ;Polishing Power DAP900 Raffini Starterskit - Lite Edition. Hoe completer de set, hoe liever ik het heb, aangezien ik wel de toelating heb, maar kwestie van prijs moet ik mijn vrouw nog een beetje te vriend houden, vrees ik....
Let wel, ik heb dus nog geen enkele ervaring met het wegwerken van krassen, maar ik wil en zal het wel leren.