Hallo heb een vraagje welke pad zou ik gebruiken voor de scholl s3 voor een dap 900 Het is voor een renault maar krijg niet genoeg correctie met monello compound met monello pads graag jullie reactie
Een Renault niet te corrigeren met een compound? Dat klinkt mij stug in de oren.Is je techniek wel juist?
De S3 kan je ook gewoon combineren met de Monello-pads. Een grovere pad zou zijn; Scholl - Spiderpad. (Sandwich, Navy Blue)
Er zijn toch enkele krassen dieer niet uitgaan met de compound van monello met gele padEen Renault niet te corrigeren met een compound? Dat klinkt mij stug in de oren.Is je techniek wel juist?
De S3 kan je ook gewoon combineren met de Monello-pads. Een grovere pad zou zijn; Scholl - Spiderpad. (Sandwich, Navy Blue)
Beginnen met de S3 op de paarse pad. Werkt dit niet kan je eventueel opschalen naar een witte spider pad met S3, maar voor een franse lak vind ik het wel zéér grof geschut! Na de paarse pad en S3 kan je afschalen naar de S30 op de oranje pad...
Kan ik na de s3 ook eindigen met polisch van monello of moet dat de s30 zijnBeginnen met de S3 op de paarse pad. Werkt dit niet kan je eventueel opschalen naar een witte spider pad met S3, maar voor een franse lak vind ik het wel zéér grof geschut! Na de paarse pad en S3 kan je afschalen naar de S30 op de oranje pad...
Misschien nog eens herbeginnen de krassen zijn niet voelbaar dus zou dat toch moeten lukkenZijn die krassen dan niet gewoon te diep? Veloce + Gele pad is vrijwel hetzelfde als S3 + Gele pad.![]()
Je kan ook finishen met Finale.Kan ik na de s3 ook eindigen met polisch van monello of moet dat de s30 zijn
Nóóit aannames doen...Ik neem stiekem een beetje aan
Kan ik na de s3 ook eindigen met polisch van monello of moet dat de s30 zijn
Toevallig gisteren ook een Renault gepolijst en de lak was niet heel hard, maar sommige krassen en vliegenlijkjes waren toch dusdanig diep dat ik S3 en een paarse pad erbij heb gepakt, zodat ik met 1 hit (bijna) alle defecten weg heb gekregen.