goeiendag detailers!
Aangezien het in de winter rustig is qua detailen is het voor mij altijd de periode om dingen in te kopen.
Ik heb al een aardige collectie van spulletjes en middeltjes etc etc.
Nu zie ik vaak pads voorbij komen die ik niet kan vinden op Carclean.com, ben ik nu zo scheel of wat is er hier aan de hand.
De pads die ik vaak voorbij zie komen met positieve reacties lijken net op honingraten hebben van die diamant 6 hoekige vormpjes, sommigen zullen nu wel denken spoort die kerel wel maar dit is het enigste waar ik het mee kan vergelijken. Zijn dit goeie pads of gewoon normale?
Ook hoor ik vaak over wollen pads positieve verhalen maar waar zijn ze nou precies voor bedoeld en wat gebruik je op een wolle pad?
Momenteel heb ik
Monello kompressor pad (zwart) voor het finishen (wax, black hole)
Raffini 5,5” Foam Light Cutting Pad - Orange
Raffini 5,5” Foam Polishing Pad - White
Raffini 5,5” Foam Heavy Polishing Pad - Green
Dit icm. een Dap900v2.
Als iemand nog tips heeft GRAAG^
Alvast bedankt!
Aangezien het in de winter rustig is qua detailen is het voor mij altijd de periode om dingen in te kopen.
Ik heb al een aardige collectie van spulletjes en middeltjes etc etc.
Nu zie ik vaak pads voorbij komen die ik niet kan vinden op Carclean.com, ben ik nu zo scheel of wat is er hier aan de hand.
De pads die ik vaak voorbij zie komen met positieve reacties lijken net op honingraten hebben van die diamant 6 hoekige vormpjes, sommigen zullen nu wel denken spoort die kerel wel maar dit is het enigste waar ik het mee kan vergelijken. Zijn dit goeie pads of gewoon normale?
Ook hoor ik vaak over wollen pads positieve verhalen maar waar zijn ze nou precies voor bedoeld en wat gebruik je op een wolle pad?
Momenteel heb ik
Monello kompressor pad (zwart) voor het finishen (wax, black hole)
Raffini 5,5” Foam Light Cutting Pad - Orange
Raffini 5,5” Foam Polishing Pad - White
Raffini 5,5” Foam Heavy Polishing Pad - Green
Dit icm. een Dap900v2.
Als iemand nog tips heeft GRAAG^
Alvast bedankt!