• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke sealer voor antraciet kleurige auto.

bassochist

Detailing addict
17 jul 2008
463
62
wil binnekort wat producten uit gaan proberen op mijn auto, van wat andere merken zoals dodo juice en poorboys world.

alleen wat gaat het mooiste effect geven op een schaduwgrijze leon (antraciet)

de black hole of de white diamond??
 
Ik heb ook een Seatje in schaduwgrijs, maar twijfel zelf ook of ik het beste spullen voor lichte of voor donkere lak aan moet schaffen. Zit er net een beetje tussenin qua kleur....

DSC02996.jpg


Voor welke heb jij uiteindelijk gekozen? White diamond of black hole? - Wat is je bevinding in het gebruik?
 
Roy, ik zou op basis van mijn boerenverstand kiezen voor de Black Hole.

Denk dat je daar een mooi resultaat mee gaat boeken
 
Of waag een gokje, bestel Black Hole en White Diamond allebei, maak een 1:1 mengverhouding en wie weet vind je iets uit waar ze bij Poorboy's nog nooit aan gedacht hebben ;)
 
ach ik gooi wel vaker dingen bij elkaar, had laatst m83 en m80 op een pad gebruikt, scratch-x en dc paintcleaner op een pad met goede resultaten.
 
je kunt ook de M21 2.0 van meguiars gebruiken. deze laat echt een vette glans achter en maak ook de kleur intenser en dieper;)
 
Net als een carnauba wax (Natty's Blue) voor diepere glans en een synthetische wax (EX-P) voor meer spiegeling zorgt White Diamond voor meer spiegeling en Black Hole voor diepte. Diepte in een zilveren lak krijg je gewoon niet echt daarom is White Diamond juist voor lichtere kleuren.

Ik heb laatst zelf Dodo Juice Lime Prime en Dodo Juice Purple Haze op de Leon gedaan speciaal voor de Seat Meeting van as. zondag en was echt verbaasd over de glans & diepte. Dit is echt een hele fijne combi. De Lime Prime heb ik excentrisch aangebracht met een zwarte pad, wat een superproduct is dit zeg. Je lak wordt er waanzinnig glad van.

Omdat schaduwgrijs er tussen in zit zou ik voor produkten kiezen die meer diepte creeren zoals Black Hole en waxen die dat aanvullen zoals Poorboys Natty's Blue paste wax en Dodo Juice Purple Haze

Deze waren na Lime Prime en Supernatural:
leon3.jpg

leon32.jpg

leon23.jpg
 
God wat ziet die van Dibbuz er toch goed uit zeg, ben a.s. zondag ook op de carclean / seat-online clinic dus zal de lakken eens vergelijken qua glans en diepte