• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke shampoo na Autoglym producten ?

majinbuu

Detailing rookie
10 feb 2009
10
0
Hallo,

Onlangs mijn auto onder handen genomen met autoglym Srp en autoglym egp.
Nu ben ik aan een andere shampoo toe, wou de autoglym shampoo nemen, maar toch even horen van jullie of er een shampoo is die dusdanig beter is ?.

Iedere goede shampoo zal voldoen, dus de shampoo's van Meguiar's, Poorboy's, Mothers, Dodo e.d.

-Chemical Guys Citrus Wash & Gloss
-Chemical Guys Extreme Body Wash
-Dodo Juice Born To Be Mild
-Meguiars Shampoo Plus
-Meguiars Hyper Wash
-R222 Shampoo
-Poorboys Super Slick & Suds

Allemaal goed ,maar de Dodo steekt er toch wel boven uit. Shampoo Plus werkt ook lekker ,en is zeer prijsvriendelijk.
Auto Bathe schijnt ook zeer goed te zijn..! :-)^

Ik gebruik de Autoglym werkelijk al jaren. Gewoon vanwege het feit dat ik er heel erg tevreden over ben. :cool
Ik zou gewoon meteen een liter nemen.
Deze shampoo is heel erg geconcentreerd. 2 dopjes á 8cc per 10 liter water.

GROOT voordeel is dat deze shampoo zich heel makkelijk laat afspoelen en dat je auto al behoorlijk droog is als je hem goed afspoelt ==> Even HIER klikken! om naar Stimpy te kijken.
Reinigende eigenschappen zijn uitstekend en zoals Matthijs al aanhaalde veilig voor je wax.

DAF-44 zei:
GROOT voordeel is dat deze shampoo zich heel makkelijk laat afspoelen en dat je auto al behoorlijk droog is als je hem goed afspoelt ==> Even HIER klikken! om naar Stimpy te kijken.
Reinigende eigenschappen zijn uitstekend en zoals Matthijs al aanhaalde veilig voor je wax.

Precies!

Ik ben ook een tevreden gebruiker van de shampoo. Je moet er misschien wel even aan wennen dat ie nauwelijks schuimt. Geen extra shampoo toevoegen, hij reinigt prima! En een sublieme sheeting!

idd zoals de andere al zeggen ik gebruik hem ook al een ja of 4 zolang ik auto rij en egt fijne shampoo hoor
hij schuimt dan wel niet tot weinig mar maakt het schoon als de beste :-)^

Dan wordt het waarschijnlijk de autoglym shampoo, ben overigens zeer tevreden met de resultaten van de srp en egp.
Gebruikte voorheen vooral spullen van Sonax en Turtle, maar Autoglym heeft nu al een vast plekje veroverd bij mij, zal binnenkort eens foto's plaatsen.

Op de BMW 520 van mijn vader zit nu al 3 maanden Autoglym HD Wax, we hebben de auto onderhouden met deze shampoo en elke keer ben ik weer verrast over de beading en sheeting! Die is nog steeds geweldig!