• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke Tuinslang gebruiken jullie?

Ik vraag me eigenlijk alleen af, wat er zal gebeuren als de motor met de jaren moest opgeven? dan staat je daar.

Tenzij je het ook manueel kunt gebruiken dan is het iets anders.

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Lijkt me niet dat t snel kapot gaat....
Gaat t kapot. Moet je t maken.
Anders kun je m niet oprollen denkik?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Ik heb deze , zeer makkelijk in gebruik, snel op te rollen en multifunctioneel.
Je hebt deze 15m, 25m of 35m.

Deze gebruik ik ook, ideaal! Nooit geen gekloot meer met een slang die niet mee wil werken. Ik gebruik deze nu zn 3 jaar en het oprol systeem werkt nog als nieuw.

@RoyR geen idee of je de slang er ook af kan halen. Ik heb dit zelf nog nooit nodig gehad/geprobeerd.
 
Deze gebruik ik ook, ideaal! Nooit geen gekloot meer met een slang die niet mee wil werken. Ik gebruik deze nu zn 3 jaar en het oprol systeem werkt nog als nieuw.

@RoyR geen idee of je de slang er ook af kan halen. Ik heb dit zelf nog nooit nodig gehad/geprobeerd.
Oke! Ik wil hem in de schuur hangen. Dan zou die hele slang door de woonkamer moeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Oke! Ik wil hem in de schuur hangen. Dan zou die hele slang door de woonkamer moeten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

De hele unit kan je inderdaad eraf halen! Dat heb ik in de winter ook. Of de slang er los uit kan dat weet ik niet, dat bedoelde ik in mn vorige post:)
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Heb ook de Classic. Op de Gardena haspel. Heb zelf in totaal 85m slang.
77cc165c8c4016b86bc45c842da9f0a1.jpg
 
Nee dat niet hahaha. Rollen gaat met deze erg soepel en makkelijk. Maar woon in een appartement en als ik water moet halen in mijn @Jeroen detailbunker en buiten ga wassen heb ik wel de volle 85m nodig.

Maar die haspel is echt super.
 
Ik heb een op de muur gemonteerde haspel van de Gamma.... Gewoon omdat die grijs zijn en beter in m'n voortuin kleurt :joy:
 
Ik heb er een van de action voor drie tientjes, haspel systeem werkt na bijna drie jaar nog prima, tevreden over het systeem maar ik verlies veel druk op de goedkope dunne slang. De gardena is wat dat betreft mijn volgende aankoop als ik verhuis.
 
Slang lijkt op die van ons, gaat volgens mij wel passen.
Check de koppeling van gardena ff, als die past op de aansluiting van de hd, zonder verloopjes...
 
Bedoel eigenlijk of een ½ slang niet te beperkt is ten opzichte van een ¾. Een kleinere doorlaat biedt wellicht meer druk?
 
Het is maar waterdruk... daar ga je niet zo maar drukverlies opmerken. Net als lengte van een slang, geeft ook nietbbijster veel drukverlies.
 
  • Leuk
Reactions: Ciedric
Goed om te weten! Ik dacht dat er vast wel een reden zou zijn dat men twee soorten aanbiedt.

Update:
Heb een Gardena 25m wandbox gekocht, slang is ½. Prima kwaliteit en past zonder problemen op de HD-reiniger. Bedankt voor de reacties.
 
Laatst bewerkt: