• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wax voor mijn rode BMW?

Nou begint het toch weer te kriebelen, ik wil nog meer bestellen :lol
Wat kan ik dan het beste bij bestellen. Ik zie dat sommige mensen wel 5 of meer producten gebruiken, en ik wil ook meer ;-)
Wat kan ik in combi met de lime prime gebruiken voor nog meer glans/fellere kleur? Ik lees veel goede verhalen over
Black hole, en SSR1.
Word het daar beter van of haal ik echt het meeste glans/fellere kleur met alleen lime prime??

Lime Prime kun je vergelijken met de SSR1, al heeft de LP een lichtere schuurkorrel. ;)

Lime Prime Lite is hetzelfde produkt als de PB Black Hole, namelijk ook een glaze :-"

De meeste glans behaal je, en daar is ie weer, door een goede voorbereiding :!

nicknameless zei:
Lime Prime kun je vergelijken met de SSR1, al heeft de LP een lichtere schuurkorrel. ;)

Lime Prime Lite is hetzelfde produkt als de PB Black Hole, namelijk ook een glaze :-"

De meeste glans behaal je, en daar is ie weer, door een goede voorbereiding :!

Jah, Ik weet het. Maar wassen en kleien is toch de voorbereiding...Dit komt wel goed ;-)

niet alleen wassen en kleien..
een goede voorbereiding is meer!

voeg er bijvoorbeeld een paintcleaner bij.

liefst (voor zoveel mogelijk glans) een volledig strak gepolijst oppervlak!

als je neemt:

wassen
kleien
limeprime op een zwarte of light green pad
dodo wax

heb je een goede wax, op een goede vorbereiding!

Jah, zo wou ik het ook doen..
Maar ik moet nu dus nog wel een goede paint cleaner? Lime prime is toch al een cleaner..
Dus ik kan helemaal niks aan mijn collectie toevoegen voor een nog beter resultaat :s ;-)

De LP is inderdaad al een paintcleaner. Afhankelijk van de staat van de lak, kun je voor een stapje zwaarder gaan zoals SSR 2 of 2.5.

Misschien is de Raffini Polish Kit wel een goede optie voor je. Zo heb je een compleet startpakket (op pads en machine na).

Let wel dat een pad (als je machinaal gaat) ook de cut bepaald i.c.m. een paintcleaner en/of polijstmiddel.

;)

Meer info over het pakket

Gr. Patrick

Mijn lak is in een goede staat.
Ik hou het wel gewoon bij de lime prime. ;-)
Toch bedankt voor jullie antwoorden.