Volg de video hieronder om te zien hoe je onze site als webapp op je startscherm installeert.
Let op: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carclean.com - The Car Care Shop
Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.
Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.
Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
Advies op maat door vakkundige medewerkers
Ongekend groot assortiment
Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou begint het toch weer te kriebelen, ik wil nog meer bestellen
Wat kan ik dan het beste bij bestellen. Ik zie dat sommige mensen wel 5 of meer producten gebruiken, en ik wil ook meer
Wat kan ik in combi met de lime prime gebruiken voor nog meer glans/fellere kleur? Ik lees veel goede verhalen over
Black hole, en SSR1.
Word het daar beter van of haal ik echt het meeste glans/fellere kleur met alleen lime prime??
Jah, zo wou ik het ook doen..
Maar ik moet nu dus nog wel een goede paint cleaner? Lime prime is toch al een cleaner..
Dus ik kan helemaal niks aan mijn collectie toevoegen voor een nog beter resultaat :s