• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke wielsleutel gebruiken jullie?

Momentsleutel is een pré als je zelf vaak wielen wisselt. Op lucht ben ik zelf niet zo'n fan van, heb ook een compressor maar gebruik deze daar nooit voor. Ik zet mijn wielen op 100/120 nm, krijg je ze tenminste nog gewoon los als je onderweg met een lekke band staat(weet ik uit ervaring...)
 
Ja ik neem thuis mijn luchtpistool,maar zet hem op stand 2 om vast te zetten.
En dan met de trekbaar om vast te zetten.
Onderweg zal ik moeten bellen,want heb geen reservewiel en krik in mijne nieuwe bmw x4.
Heb nog gevraagd om een reservewiel maar dan gaat niet meer of ik moet 2000€ betalen.
Ze moeten blijkbaar een ganse hoop veranderen als je dat niet vanaf begin neemt (optie)

Dus ik zal dan wel bellen als ik plat moest rijden (hopelijk niet) ;)
 
Cordoba, waar kan je dat mooie 5 delig setje van Facom bestellen.
Ziet er zeer goed uit.

Ik had even plaatjes gegoogled om te laten zien dat er meer mogelijke sets en leveranciers zijn, mijn plaatje kwam van deze site en is met 94€ dus veel duurder dan het alternatief dat Redcat gaf.