• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wetcoat

Vinc_94

Detailing addict
12 feb 2019
43
63
29
Ertvelde
Hallo,
Ik zou graag gyeon Q2 wetcoat of monello aquafobia willen aanschaffen, nu vraag ik me af of er zoveel verschil zit tussen deze 2 producten qua standtijd en beading en of het nut heeft deze producten aan te brengen op een wagen die al is gewaxt.
Alvast bedankt
 
Ik heb beide gebruikt, maar de Monello maar één keer. Tijdens het aanbrengen merkte ik weinig verschil, qua beading/sheeting ook niet veel verschil en de standtijd kon ik niet blijven peilen.

Wetcoat doet het in mijn geval lang zijn ding als standalone, dus daar ben ik zeker tevreden mee.

Een wetcoat-product gebruik je dus als standalone, maar ook zeker om bestaande bescherming te ''boosten''. Zo houd je de beading/sheeting goed en brengt in feite een extra laagje bescherming aan.
 
  • Leuk
Reactions: Vinc_94
Nagenoeg hetzelfde qua product en eigenschappen.
Verschillend in naam en prijs. Even zoeken op forum, kan vlekken geven, maar zelf nooit zo ervaren met Acquafobia.
 
  • Leuk
Reactions: Vinc_94