• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wetsanden: Waar op letten?

Koop desnoods een motorkap of scherm van MP of de sloop in redelijke lak staat voor een paar tientjes om te oefenen. Beetje schuren en gelijk meten. Dan zie je ook wat je doet en hoe agressief je stap is. Het blijft toch een beetje feeling maar als er dan iets gebeurd is het niet zo erg.
 
De motorkap was ook meer een soort van test paneel. Die moest vroeg of laat toch over gespoten worden. Kosten van het spuiten zijn 120 euro (zwart gelukkig). Dus daar kan ik prima mee leven!

De plek waar ik doorheen ven gegaan zit op een soort van plooi. Nu kan ik de rest van de motorkap als test paneel gebruiken voordat die naar de spuiter gaat volgende week.

Wanneer de oppervlakte maar mooi glad is, is het wetsanden ook niet heel gek moeilijk.
conv_1985.jpg
 
120 is geen geld!

als je de kap toch laat spuiten zal ik mooi nog een beetje oefenen als ik jou was ;)
 
Oh dat valt nog mee dan! Ik heb als het goed is via marktplaats een motorkap gekocht voor 2 tientjes, kan ik die even lekker mishandelen