• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wicky frisdrank in bekleding dakhemel

Quantoxx;n430859 zei:
Gisteren, 16:06

Quantoxx schreef: Bekijk bericht
Ik heb zojuist een testje gedaan op mijn stoffen stoelen, ik maak hiervoor een nieuw topic omdat de laatste tijd er wel meerdere vragen waren omtrent bekleding reinigen.

Ik heb deze nu geopend. ---> Link naar test

Dus wat er onder andere in mijn test is beschreven.

Hoi! ik was op zoek naar informatie om de dakhemel schoon te maken en heb alles goed doorgelezen en toch 2 vragen:
voor een auto waarin gerookt wordt zou Valet Pro Enzyme Odour Eater nog iets kunnen toevoegen (vieze lucht eruit halen) en haalt dit ook echt vlekken weg? (Misschien dat iemand dit product al eerder heeft gebruikt, ik heb het nl. net besteld en nog niet gebruikt).
Vraagje 2 aan Thomas: de Tornador stelt die nog minimumeisen aan de gebruikte compressor? En voor welke klusjes vindt jij 'm echt onmisbaar?
Ik hoop dat jullie mij even verder kunnen helpen

Hey Ozy,

Als ik de beschrijving moet geloven, zal dit zowel de bacteriën aanpakken die voor nare geurtjes zorgen en ook bepaalde vlekken aanpakken.

Ik heb zelf geen persoonlijk ervaring met een Tonador, maar het is mijn idee dat dit vele malen sneller en/of dieper werkt op bekleding en dergelijke.
Wat betreft vuil losmaken, zou ik deze graag nog een keer willen gebruiken. Aan de andere kant ben ik ook geïnteresseerd in een extractor om vuil niet alleen los te maken, maar ook op te zuigen en dus meteen af te voeren.

De combinatie van een Tornador om vuil los te maken en een storzuiger bij de hand om vuil af te voeren, lijkt mij ook een prima optie.

(Alle soorte bekleding; Stoffen stoelen, hemelbekleding, kofferbak, bekleding op vloeren en deuren, matten, etc)
(Volgens mij zou je met een Tornador nog wel meer dingen kunnen reinigen)

Greetz