• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wie bekend met 5 star shine?

Dus voor zo'n 60 euro heb je een sealant die vijf jaar meegaat, maar slechts 6 maanden goed blijft na openen. Na het lezen van wat reviews begrijp ik dat je zo'n drie auto's kan behandelen met een tube, dus dan kom je op 20 euro per auto (moet je dus wel drie auto's hebben of behandelen).

Heel eerlijk geloof ik niks van vijf jaar bescherming, maar laten we aannemen dat het echt een enorm goed product is en één jaar goed blijft presteren, dan kost een pot Collinite nog steeds slechts een fractie van de prijs.

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen als je het gaat proberen ;)
 
Ik heb vandaag de auto van mijn schoonmoeder behandeld met Nanolex Si3D.. auto is nu 2 jaar oud en destijds heeft ze ook Waxoyl laten aansmeren, dik 350 euro voor betaald en echt, maar dan ook echt nul komma nul bescherming terwijl ze 3 jaar garantie geven..
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Tim