• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wie is wawam

wawam

Detailing rookie
13 jul 2008
6
0
Wawam is een autoliefhebber. Al rij ik een burgerbak:sob: eerste klas ik ben wel een echte liefhebber. Over het algemeen zijn mijn voertuigen schoon en ben ik eigenlijk altijd bezig om de glans van mijn auto's te perfectioneren. Sinds kort deze site ontdekt en voorzichtig aan de slag gegaan met wat produkten die hier te verkrijgen zijn. Ben nog op zoek naar de perfecte wax voor m'n zwarte bolide, maar met een beetje hulp kom ik daar wel achter. Tot nu toe eigenlijk een vaste Sonax en Meguiars gebruiker geweest, maar dat gaat veranderen(denk ik).
 
Beseft Wamam wel dat een goed gepoetste burgerbak kan ook waanzinnig mooi kan zijn? En over welke bumabimmer heeft Wamam het? Want daar zijn de leden hier altijd wel benieuwd naar, liefst zien ze ook foto's van Wamam's bolide.

Ladybug heet Wamam en zijn bimm van harte welkom en wenst hem veel detailfun!
 
Ik, Wawam, rijd in een black magic :cool: Skoda Roomster8-()) . Tzt volgen de foto's, maar momenteel ziet dit voertuig er even niet uit. Verder hebben we in ons wagenpark ook nog een blauwe Nissan Micra en ook daarvan volgen de foto's op een later tijdstip. Eerst maar eens een deftige detailbeurt aan beide auto's spenderen.