• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wielbouten Opknappen

Zou het dan ook niet lukken om de wielbouten te coaten met bv Q-rim-30ml? Dat moet toch best wel moeten lukken he en dan aandraaien met een speciale dopsleutel de die met moes in.
 
Ik had wielbouten, helemaal geschuurd, gespoten, laten drogen.
met een goed passende dop gemonteerd. normaal met de hand, laat staan wat er gebeurt met een luchtsleutel.
En na 1 jaar weer het zelfde, lelijke bouten.

Toen maar plastic dopjes gekocht om op de wielbouten te doen.
 
Ik had wielbouten, helemaal geschuurd, gespoten, laten drogen.
met een goed passende dop gemonteerd. normaal met de hand, laat staan wat er gebeurt met een luchtsleutel.
En na 1 jaar weer het zelfde, lelijke bouten.

Toen maar plastic dopjes gekocht om op de wielbouten te doen.
Ik weet het Bikkel deze is zeker niet gemakkelijk te plaatsen maar met de gepaste Nw druk in te stellen kun je ervoor zorgen dat deze niet beschadigd word bv max 110Nw druk instellen op je slagmoersleutel en de rest met een moment sleutel aandraaien zo vermijd je dan schade. En natuurlijk de juiste dopsleutels ervoor gebruiken. Als ik het me goed inbeeld kan brengen mag dat niet voor problemen zorgen :)
 
Ik weet het Bikkel deze is zeker niet gemakkelijk te plaatsen maar met de gepaste Nw druk in te stellen kun je ervoor zorgen dat deze niet beschadigd word bv max 110Nw druk instellen op je slagmoersleutel en de rest met een moment sleutel aandraaien zo vermijd je dan schade. En natuurlijk de juiste dopsleutels ervoor gebruiken. Als ik het me goed inbeeld kan brengen mag dat niet voor problemen zorgen :)
Hier nog een voorbeeld van een gecoate moer.
469f89d8231fb9b9286468fbf4765581.jpg