• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

wielkast schoonmaken,

kelvin1990

Detailing chief
6 jun 2011
274
85
mensen van het goede leven,

een probleempje waar ik al langer tegenaan loop. Omdat mijn auto verlaagt is kan ik de wielkassen niet mooi schoon krijgen. Daar blijft dus veel vuil hangen. Hoe maken jullie die schoon? Heb je daar een oude mitt/borstel voor of halen jullie eens in de zoveel tijd de wielen eraf?

Dank!

Ik heb geen ervaring met verlaagde auto's, maar normaal gesproken spuit ik ze gewoon schoon met de hogedruk reiniger. Dit werkt zeker op wielkasten die niet "bekleed" zijn perfect :-)^ .

tijdens wielenwissel winter-zomer en zomer-winter even goed aanpakken, tussendoor met een goede HD en eventueel af en toe ff krikje eronder om er beter bij te kunnen met een borstel/mitt

+1 voor de krik !

( was mijn 1e gedachte omdat je waarschijnlijk niet tussen je wielkast en band kan met je hand .....)

Standaard heb ik zulke krik altijd bij me voor in-geval-van-lekke-band . Er zijn er zeker betere maar die zijn dan ook (veel) duurder , mijn krik ( deze oranje ) doet al + 40 keer dienst zonder wegzakken oid .

Om dit jaar wat werkjes uit te voeren heb ik me wel reeds een "duurder-beter" exemplaar aangeschaft .

Hoeft niet meteen een grote kost te zijn : ( + een plastic zak erover en gaan met de banaan...... )

P1100074.webp

;)