• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wil een DAP aanschaffen, bij wie kan ik in de leer?

golf20vturbo

Detailing rookie
21 nov 2008
13
0
Ik wil de dap 500 ook aanschaffen MAAR bij wie kan ik in de "leer" :rules ,denk
hierbij dan aan , wat voor middelen heb ik nodig ( vw golf 4 en de kleur is uni ZWART :love ).
Het gaat mijn er om dat als ik de dap aanschaf er dan ook resultaat mee boek, de auto is nu nog
in het bezit van lichte krasjes en lichte swirls:'( .
Als ik deze bestel wil ik gaan voor de DAP DAP500 V2 Raffini Starterspakket.
Maar voor dat ik deze bestel zou ik graag eerst eens bij iemand langs gaan wie deze producten heeft
om eens te kijken of dit het gewenste resultaat geeft :lol .
Want als ik het bestel en ik krijg het niet voor mekaar dan vind ik het toch wel zonde
van het geld:weetniet .

Oefening baart kunst, je kunt echt weinig "verkloten" met je dap hoor.

Goed de How-to's en de video-how-to's lezen en bekijken, beginnen met een lichte combinatie en je gaat er echt plezier van hebben.

Ik had tot een maand of 2 terug ook nul-komma-nul ervaring, maar na 1 auto had ik al lekker de smaak te pakken, en werd het alleen maar leuker en makkelijker.

Ik heb de Dap zelf met de Poorboys combi gekocht omdat ik niet wilde wachten op de Dap V2 en de Monello middelen, maar heb inmiddels de Monello kit er ook bij tot grote tevredenheid, dus die kan ik je warm aanbevelen.:-)^
Voor het hele zware werk zou je evt. ook de Inizio kunnen meebestellen, maar als je alleen je eigen auto wilt doen, en die alleen maar lichte krasjes en swirls heeft kom je denk ik goed weg met de Mezzo en de Finale.

Bij die Dap kit zitten geloof ik de oranje, witte, zwarte en de concorso pad, en daar kun je heel goed mee uit de voeten.

Je woont voor mij bepaald niet in de buurt (Leeuwarden), maar je mag altijd eens langskomen en evt. met mijn dap een stukje op je auto proberen, no problem.

Je gaat zeker resultaat boeken, is echt geen weggegooid geld.

En ook goed de handleiding lezen die bij de DAP meegeleverd wordt. Er zit een fijne Nederlandstalige handleiding bij die je helpt te kiezen voor de juiste snelheden van de DAP bij het gebruik van de verschillende producten.
Ook kan het absoluut geen kwaad de How To's of de Stappenplannen te lezen, want dan heb je in ieder geval veel theoretische kennis.
Oh, en de belangrijkste, begin met de minst agressieve combinatie en afhankelijk van het resultaat kun je dan altijd nog zwaarder gaan door de keuze van een zwaarder product of bijvoorbeeld een pad met meer schurende werking (hier ook wel cutting genoemd).
Aficior

Je bent hier ook welkom, anders moet je de diverse fora in de gaten houden, er worden door het land diverse clinics en meetings georganiseerd.

Je kan altijd Carclean mailen voor een afspraak voor een uitleg en een demo op je eigen auto!

Dank jullie voor de reactie's:-)^ , eerst maar eens even goed hier op
het forum rond neuzen en misschien eens een keer bij iemand
op 'bezoek"gaan:lol :lol .

Hoezo "kijken of het wel het gewenste resultaat geeft" bekijk de vele topics in het subforum Show off eens, dan krijg je resultaat te zien.

Het CC-team verkondigt dat dit een foolproof machine is en dat iedereen er resultaat mee kan halen. bewijs zie Show off.
Versie 2 word inmiddels al verkocht, daar zijn (geloof ik) tenminste 1000 Versie 1 machines aan vooraf gegaan. daaruit kan je wel opmaken dat de machine doet wat CC belooft.
zowel voor de leek als voor de profi.

Waar ben je bang voor? die krasjes ed gaan eruit (misschien niet na 1 behandeling) maar ze gaan eruit.

Wil je echt weten welke producten je het beste voor je auto kunt gebruiken en wil je een veilige DAP demo op je eigen auto, bel/mail Carclean en een van de profi's daar gaat je gegarandeerd bekeren.

Wedden dat je met een volledig 5-stappenplan en een Dap500 naar huis gaat.:-d
Niet treuzelen, hoe langer je tegen die krassen aan moet kijken hoe meer je je eigen eraan gaat ergeren.:ja