• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Windscherm van scooter, anti-condens?

mstr

Detailing rookie
25 jun 2010
205
0
Goedemiddag,

Ik wil graag even wat tips hebben over het volgende probleem:
Ik heb een scooter met een windscherm, maar met deze temperaturen die er aan komen en de bijkomende hoge luchtvochtigheid, heeft dit windscherm nogal de neiging om te beslaan.
Dit komt de veiligheid niet echt ten goede natuurlijk.

Nu zat ik te denken om het scherm te behandelen, zodat het vocht minder goed 'blijft plakken' of er beter vanaf loopt.
Ik dacht in eerste instantie aan: ProVision Rain Clear, maar deze mag (volgens het etiket) niet op transparant plastic gebruikt worden. Toen dacht ik aan PB's EX-P.
Dit zijn de producten die ik in bezit heb en waar ik het eerst aan denk voor dit probleem.

Of is één van jullie bekend met een ander product dat hier goed geschikt voor is? Dan kan ik die evt. bestellen!
 
Is het ook mogelijk Gyeon anti fog aan te brengen op PVC achterruit van een cabrio zonder het raam een te tasten? Tast Prep of het spul zelf het raam niet aan?