• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang DGPS 3.0 > Collinite 845

@Bart
Ik heb geen ervaring met Dodo waxen en zal deze ook niet aanschaffen zolang mijn Natty's, Collinites en Fuzion nog niet op zijn. En persoonlijk heb ik niks met Dodo waxen. Spreken me niet aan.
Ik spreek uit mijn eigen ervaringen. Voor mij blijft Collinite de winterwax.
Ik zie wel een toegevoegde waarde van een Collinite in de winter: beschermlaag die het mij mogelijk maakt om 's winters mijn auto makkelijker schoon te houden. In het najaar/wintermaanden wil ik toch ook wel af en toe een blinkende auto hebben. Swirlvrij is dan bij mij minder belangrijk (zon schijnt dan toch niet zo vaak). Ik zal de Optimum No Rinse komende maanden gebruiken. Kijken hoe dat spul werkt. Voorheen deed ik het met een washmitt met water zonder shampoo en ging er daarna met LT of S&W overheen.

Ben ik de enige gek hier die haar auto (en die van mijn man) in de winter gaat detailen? En Bart, jij hebt nog wel zo'n mooie werkplaats. Die laat je toch niet onaangeroerd in de winter?