• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Fuzion tip

alteaniels

Detailing chief
25 dec 2008
1.346
85
Zojuist heb ik de Wolfgang Fuzion van Tinus overgenomen.
Was gezellig in Sint Oedenrode Tinus.

Begreep dat er nogal veel animo was voor de door Tinus aangeboden Wolfgang Fuzion.

bij deze de tip:!

Zoek iemand om samen de luxe versie te kopen en neem gelijk de refill mee.

afrekenen en ruilen. Klaar is Kees

En voor de mensen die hem al hebben:

Als je de refill waarschijnlijk toch niet gaat gebruiken, verkoop hem dan.

Slim verzonnen, straks kunnen ze bij wolfgang de orders niet aan als iedereen zijn waxen gaat kopen. :-b

Wie krijg er dan het doosje ]d~^

Is het met Supernatural van dodo ook nie zo dat je een refil krijg?

dat moet ieder voor zich maar uitzoeken.

bij supernatural weet ik het niet, staat alleen bij dat de hardhouten pot hervulbaar is maar niet dat je gratis een refill krijgt.

maar als dat wel zo is, dan is deze tip natuurlijk ook van toepassing op Supernatural.

Edit: net effe nagelezen, navulservice geld alleen bij lege supernatural houders, dus werkt niet op dezelfde manier als bij de Fuzion

Je moet bij de SN gewoon betalen (gereduceerd tarief) als navulling, maar je krijgt niet 2 voor de prijs van 1 zoals bij de Fuzion.

dat kun je doen, al moet je voor je refill SN bij betalen. Bij de fuzion krijg je hem gratis.

:! breng je Fuzion niet aan met een geel foam applicatortje want dan heb je geheid swirls.
Ben ik toch tegen gekomen van het weekend.

Kan me niet voorstellen dat de Fuzion de swirls veroorzaakt, ligt denk ik eerder aan de pad/doek dan aan de Fuzion