• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wolfgang Plastik Surface en metalworks Sealant.

jim

Detailing rookie
14 sep 2009
523
0
Iemand ervaring met dit product?
https://www.Carclean.com/product/Wolfgang/Plastik_Surface_Sealant_236ml_WG-8300_100780
Had graag geweten of het echt een toevoeging geeft aan de bescherming van plastic lichten?
Maar had nog liever geweten of je het ook zou kunnen gebruiken op niet doorzichtige kunststof?
Daarmee bedoel ik trims enz.

En dan ook nog met deze sealant:
Wolfgang MetallWerk Concours Metal Sealant
Hier kan ik geen productlink van plaatsen aangezien CC die niet verkoopt.
Hier had ik graag van geweten of die sealant een beter resultaat geeft dan bv andere wheel sealants/waxen op de markt.
 
Ik heb de Wolfgang Plastik Surface Sealant, heb het vanmiddag nog gebruikt. Verwerkbaar als een gewone wax/sealant(easy on/easy off), is heel makkelijk te verwerken. Het uiteindelijke resultaat is denk ik gelijk aan een gewone wax/sealant, alleen dat deze ook UV beschermd. Heb het alleen nog maar op lichtunits gebruikt, dus geen ervaring met rims e.d.
 
Bij de plastic sealant is het wel duidelijk aan de beschrijving wat de meerwaarde is.

Met de metal sealant weet ik het niet, daarom dat ik ook achter info vraag natuurlijk :grinning:
Als de standtijd langer is dan de andere verkrijgbare soortgelijke producten, dan weet ik wat kopen voor de inox wielboorden en andere RVS/ALU stukken mee te behandelen.