• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

WouterP

WouterP

Detailing addict
7 okt 2010
248
62
Goedendag,

ik zal me maar even voorstellen.

Ik ben dus Wouter , 21 jaar oud en studeer hts autotechniek in Arnhem.
Door een medestudent besmet geraakt met het poetsen nadat hij samen met mij me arosa onder handen had genomen.

Foto-MJEQKOCK.jpg


en de auto in geheel ( tijdens de wk finale :( )
Foto-3ETBXALH.jpg


Meerdere dingen aan aangepast, voornamelijk oem onderdelen, verlagen en bbs eronder.

Nadat me auto onderhanden was genomen heb ik een flinke lijst aan spullen aangeschaft om zelf ook aan de slag te kunnen, en heb nadat de matwitte t4 van me ouder weer glanzend was, een ' 06 megane en een '05 mondeo gedaan.
Paar foto's van de megane.
voor aanvang:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Het is moeilijk te zien maar er zat een hele zwarte waas op de auto die pas met het kleien eraf ging.
Hij was er niet slecht aan toe, maar zeker niet mooi voor een 2 weken geleden afgeleverde auto
tijdens:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
megane letters van de klep gehaald nadat de M meekwam met kleien
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
na:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
foto's van de mondeo volgen nog.
In de planning staan een v40 , fiesta en een gof2 , komende tijd genoeg te doen :).

Groeten
 
Wat een waardeloze voorstelronde, je begint toch potjandikkie met de mondeo ]d~^ ( heb er ook 1 nl )

Gekkigheid, Welkom Wouter !