• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Z1 ( 14 uren werk )

bojan

Detailing addict
18 aug 2010
78
55
VOOR

z1voor.webp

wielvoor.webp

deurvoor.webp

NA

z1finished.webp

wielna.webp

deurna.webp

En nog ééntje van het interieur:
interieurna.webp

wassen met meguiars ultimate wash en wax
clayen met claykit meguiars
polijsten (dap900) oranje en ultimatecompound
polijsten (dap witte pad) met finale
glaze(dap zwarte pad) van meguiars
wax (dap rode pad) van meguiars nxt
velgen met wheel brightner , sealant van poorboys, banden met wolfgang
Interieur met Mr. Proper :-"
Zetels met leather cleaner en protector van FIXX (fenice) -> van onze lederen bakstel

Ziet er goed uit Bojan . Waren dat allemaal krassen op je deur ? Zo ja dan heb je ze heel goed weg gekregen . :-)^

picasso zei:
Ziet er goed uit Bojan . Waren dat allemaal krassen op je deur ? Zo ja dan heb je ze heel goed weg gekregen . :-)^
Inderdaad , die deuren gaan naar beneden (verdwijnen dus in de dorpel ) en als je met deuren open rijdt , heb je dit dus voor (probleem bij de Z1 )
Niet alles is weg hoor , op sommige plaatsen is lak gewoon verdwenen.
Ach ja dit is niet mijn deur hoor , Z1 is van een vriend , heb hem een vriendendienst gegeven.

Aparte wagen die Z1, zie je niet zo vaak geloof ik.
Die vriend heeft toch toevallig niet ook nog een audi A5? :-"

Hallo,

Knap werk geleverd zou ik durven zeggen, wel spijtig van dat lood/ijzer aan de buitenkant van de velgen,hoort niet bij zo'n auto :-b ,

maar de velgen zijn misschien ook al wel een tijdje aan het "bollen" zo te zien aan de randen :|~*

Je vriend zal wel erg tevreden zijn !!

Danny

Keurig resultaat! Aparte wagen de Z1, ooit eentje gezien op de Nurburgring. Je maat zal wel erg tevreden zijn met het resultaat! Zonde van de beschadigde velgen,

Virus zei:
Aparte wagen die Z1, zie je niet zo vaak geloof ik.
Die vriend heeft toch toevallig niet ook nog een audi A5? :-"
Volgens vriend zijn er maar 8000 gemaakt , dus redelijk exclusief.
Hij heeft inderdaad een audi , ken je hem ? Hij woont in sleidinge ?
Hij zit nu zot van een audi R8

grandscenicman zei:
Hallo,

Knap werk geleverd zou ik durven zeggen, wel spijtig van dat lood/ijzer aan de buitenkant van de velgen,hoort niet bij zo'n auto :-b ,

maar de velgen zijn misschien ook al wel een tijdje aan het "bollen" zo te zien aan de randen :|~*

Je vriend zal wel erg tevreden zijn !!

Danny
Dat lood ....tja... ik heb hem de tip gegeven m even naar een "velgendokter" te gaan. Die Z staat volledig origineel , dus andere velgen is geen optie , ik zou ze laten herstellen.
En inderdaad hij is tevreden.:)