• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zie jij Carclean.com als een begrip?

Beschouw jij Carclean.com als een begrip in onze branche?

  • Ja

  • Nee

  • Anders en dat licht ik hieronder toe...


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Volgend jaar bestaat Carclean.com 10 jaar! In die 10 jaar zijn we uitgegroeid tot de grootste car care shop van Nederland en daar zijn we enorm trots op.

We zijn benieuwd of onze bedrijfsnaam 'Carclean.com' voor jullie inmiddels klinkt als een begrip. Daarom hebben we deze poll gestart.

De vraag is dus ook:

Beschouw jij Carclean.com als een begrip in onze branche?
 
Carclean (zowel met als zonder .nl) is in mijn beleving een betrouwbare winkel met meer dan dat. Ik denk dat veel bedrijven daar een voorbeeld aan mogen nemen.
 
Carclean (zowel met als zonder .nl) is in mijn beleving een betrouwbare winkel met meer dan dat. Ik denk dat veel bedrijven daar een voorbeeld aan mogen nemen.
Er zijn meerdere webshops die ook aan de weg timmeren en waarvan een enkeling ook een 'begrip' is. De mogelijke 'voorsprong' die er nu is ten opzichte van concurrenten zul je vast moeten zien te houden door vernieuwend bezig te blijven. Persoonlijk denk ik dat het totaalconcept goed werkt: Een overzichtelijke en uitgebreide webshop met betrouwbare levering, goede service, dealerschap, het aanbieden van cursussen en producttrainingen, de sss/ssd, natuurlijk is het forum belangrijk... en mocht je geen zin hebben om zelf te poetsen kun je ook terecht. De vraag is wat je nog meer kunt en wil bieden en waar je als uitgebreide webshop zelf wil staan over een aantal jaar.
 
Een extra fysieke winkel/showroom is voor een webshop niet echt een issue.
Toegegeven: ik zou Carclean ook graag hier om de hoek zien, maar ik weet dat dat er niet in gaat zitten. ;)

Wat @Pter zegt klopt als een bus. @Tim en het vaste team een beetje kennende gaat er genoeg om in het bolletje qua ideeën. Het kan zijn dat er daarnaast nog best dingen zijn die mensen graag aan de webshop, de showroom, het forum, etc. veranderd of verbeterd willen zien. Ik weet niet of deze poll daar de juiste plek voor is, maar we hebben uiteraard ook nog altijd een suggestie topic.
 
Het is vooral de service en betrokkenheid die voor terugkerende klaten zorgt denk ik.
Klanten werven is niet moeilijk, klanten behouden wel.

Dat is ook waardoor ik steeds terugkeer bij carclean als ik iets nodig heb, tenzij jullie iets niet in het assortiment hebben.

Verder denk ik dat een carclean showroom in het zuiden en oosten van het land best een waardige toevoeging zou kunnen zijn in het werven en scholen van nieuwe klanten, mond op mond reclame gaat daarin ook een rol spelen als zo'n showroom in de buurt ligt.
 
Wat mij betreft wel een begrip!

Ook vind ik de service achteraf top geregeld. Laatst nog een lek slangetje gehad van een van de nieuwe kwazar flessen, er werdt er een gelijk een nieuwe slang opgestuurd zonder vedere vragen. Imo een voorbeeld voor de meeste webshops.
 
Carclean is overzichtelijk en heeft zeer goede service, met name daarin blijf je onderscheidend. Zeker in deze tijd dat iedere simpele ziel een webshop kan beginnen. Meningeen hier betaald graag wat meer voor een dergelijke service.

Wat ik wel wellicht soms storend vind is dat het forum ook erg gericht is op het aanbod van Carclean, en er zijn zeker nog meer goede producten op de markt dan in de webshop verkrijgbaar zijn.
 
In de tijd van internet kun je overal kopen.
Er zijn verschillende redenen waarom ik bij carclean koop.
Super service ,meedenken ,je kunt er voor al je vragen terecht.
Geven zelf workshops en prima producten.en wat iedereen leuk vindt altijd wel iets extra,s bij je bestelling.
Snelle levering ik kan nog wel even doorgaan.
Dus een bedrijf waar je niet omheen kunt
 
Ik zie carclean zeker als een begrip.
Service, snelheid, stiptheid, vakkundig.
Ook hun assortiment is zeer uitgebreid.
Ook gezellig om langs te gaan enz.
En dan denk ik wel dat -zoals al gezegd- het voor hen interessant
kan zijn om meerdere vestigingen erbij te doen. Te denken is aan
2 a 3. Ook voor mensen in de uithoeken van Nederland! Pakken
ze die markt ook meer. Maar het is maar een idee.
 
En dan denk ik wel dat -zoals al gezegd- het voor hen interessant
kan zijn om meerdere vestigingen erbij te doen. Te denken is aan
2 a 3. Ook voor mensen in de uithoeken van Nederland! Pakken
ze die markt ook meer.

Zover ik het zie, is Carclean vooral een webshop. Met een mogelijkheid tot afhalen en af toe een clinic o.i.d. De uithoeken van het land worden prima bereikt met de post. Zelf woon ik op een kwartiertje rijden. En ik laat ook wel eens wat met de post komen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: RedCat
Ik vind CC een super webshop met zeer kundig personeel en een fijne winkel met afhaalmogelijkheid.
De prijzen vind ik 95% scherp en de voorraad is ruim.
Al meerdere malen gebruik mogen maken van de uitstekende service bij defecte onderdelen, vervanging van onderdelen en dergelijke, en dat alles zonder vragen en meteen geregeld, top!
Ik zou een extra locatie of 2 ook prettig vinden maar dan wel met de zelfde kwaliteit, anders rij ik er graag voor naar B&R.
Mijn verzoek? Ga zo door!!!
 
Voor mij is Carclean.com een begrip. Of het ook een begrip in de branche is, dat kan ik niet zeggen. Ik zou verwachten van wel.

Heb is ff gekeken en mijn eerste bestelling dateert van mrt 2009. Ik zeg eerlijk dat ik niet eens de moeite neem om elders te kijken. De ontvangen bestellingen kloppen altijd, er is voldoende keuze, het contact is altijd persoonlijk en prettig.
 
  • Leuk
Reactions: ivo's
Carclean een begrip? Voor mij wel. Het advies, de service, de snelheid, enz., alles is al wel genoemd. En dan ook nog een uitstekend forum.
 
Carclean.com is dat een begrip, of is het een (hoge) standaard? Er zijn meer webshops en sommige timmeren ook aardig aan de weg, maar hoe zit het daar met service, hulp bij het maken van keuzes enz. en belangrijker zijn die concurrerende webshops na 5 of 10 jaar nog steeds even prominent aanwezig?

Wat extra mogelijkheden betreft: als je meer wil doen, zou het misschien een wasgelegenheid (wasbox?) zijn met daarbij een overdekte detailingruimte die (natuurlijk tegen betaling) gebruikt kan worden. Blijft de vraag hoe groot zoiets moet zijn, en of het rendabel is. In een wild idee kun je bedenken dat je een aantal van dergelijke punten in het land wil hebben, en dan kun je er ook detail-adviseur die tevens de locatie runt hebben, en zelfs een afhaalpunt voor CC-bestellingen. Wilde ideeën genoeg, maar de vraag is of het rendabel is en of je ook mensen kunt vinden die dit met voldoende kennis/kwaliteit/ervaring kunnen runnen.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam