• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zluytr’s Garage

Nou, ik vind dat Arie maar moet verhuizen, de muur met deur naar de trap gang er uit breken, en daar een fijne loungehoek te creeëren met koffie en bierbar. Tv, en geluid. Om zo te kunnen genieten van allerlei detailngkunsten.
 
@Zluytr wat voor krik heb jij daar in je garage staan en hoeveel weegt die? Ik heb volgens mij een vergelijkbare gezien, maar deze wegen 26 en 34 kilo. Vroeg me af hoe handelbaar ze zijn als ik ze vanuit de schuur achter het huis naar de oprit moet dragen.
 
Ik heb geen idee hoe zwaar die is. Maar hij is wel lomp groot om te tillen.

Gelukkig zitten er wieltjes onder :blush:

Ik weet niet of hij in jouw situatie echt fijn is. Maar het is wel een super krik. 3x pompen en je heb 2 wielen van de grond.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Haha heb jij toch geen moeite mee even met dat ding rondsjouwen? ;)

3x pompen en wieltjes van de grond vind ik wel prettig. Volgend huis kan ie dan mooi in de garage wonen!

@mdelange ook bedankt!
 
Nu ik beter kijk, denk ik dat ik een andere heb.
Volgens mij is de steel van die van @Zluytr langer.
Kan best dat hij een grotere versie heeft. Mijne staat iig 1,5 ton op.
De rubber pad die bij Zluytr ook versleten is kun je bij Ali bestellen, op de gok besteld en blijkt exact de goede maat voor deze krik, dus Pm me ff als je interesse hebt, dan zoek ik t nr ff op. Is in elk geval veel dikker en steviger dan het dunne rubber matje wat er origineel bij zat.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Heb jij ook een waterontharder ergens in huis @Zluytr ? Of is dat niet nodig. Hier in Breda word ik echt gek van de kalk, dus dat zal hoog op mijn detail garage priolijstje komen.
 
Hoii,

Ik zag op een van je foto’s een air force blaster hangen, heb je ook ervaring met de side kick ?

Ik twijfel welke van de 2 ik zal nemen. Mijn gevel zegt een blaster maar vind het ding eigenlijk wat aan de dure kant.
 
@@Jasper

Is maar net wat je er mee wil doen.

Voor velgen, kieren en grilletjes is een sidekick mooi zat.

Wil je de hele auto er mee drogen zou ik een stapje groter gaan.

Ik heb er ontzettend veel plezier van, en voor mij is het elke cent waard.
 
Fijn dat je mijn vermoeden bevestigd alleen maakt dat de keuze niet makkelijkero_Oo_O. Ik wil er idd de hele auto mee gaan drogen. Geeft de blaster ook veel lawaai ? Ivm de buren:p
 
Hij maakt wel herrie, maar niet dat je buren er direct last van hebben. Of je moet wel hele dunne muren hebben ;)

Beetje het geluid van een luide stofzuiger.

Kleine disclaimer:

De auto die je wil drogen moet wel goed beschermd zijn. Dan is hij in no time droog.

Bij een onbeschermde auto kan je beter een doek pakken
 
  • Leuk
Reactions: Brad
Ohh dus dat valt reuze mee.

Ik heb de golf in de cancoat zitten en twingo in de Kudos dat komt wel goed :grinning::grinning:

Denk dat ik dan toch voor de blaster ga (wel nog even doorsparen :D)

Thnxx voor je reactie