• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zomervelgen Audi A6 clean, polish & protect

Het is maar goed dat ik op bijna 3 uur rijden van CC woon, anders had m'n werkgever net zo goed elke maand x% van m'n loon kunnen overmaken naar jullie!

Dankzij dit filmpje wil ik Iron.X sowieso hebben, super resultaat!
 
Netjes... :)^
Er loopt flink wat zwart van het plaklood af bij gebruik van de Iron-X. Is dat alleen de oxidatie van het lood of krijgt dat nu zo'n oplazer?
 
Het zou niet moeten kunnen reageren met lood, het viel mij ook op. Ik denk dat het voornamelijk vast zit in de randjes / eronder. Van de week eens zorgvuldig bekijken.
 
lood is ook blank en dat oxideert natuurlijk sneller, als ik zie hoe de loodjes er op mijn velgen uitzien na de afgelopen weken met die pekelzooi
 
Volgens mij zijn "loodjes" al en tijdje niet echt lood meer.
Waarschijnlijk staat er ook (Zn) op de gewichtjes geslagen.
Tegenwoordig zijn de plak-gewichtjes veelal gemaakt van een zink-alu legering, wellicht dat Iron-X daar wel op reageert...
 
Super resultaat, zit een hoop werk in maar dat zie je dan ook aan het resultaat.
Mooi gedaan heren!
 
Dit is een hele mooie show-off hoe je je velgen moet behandelen!
Mooi idee om zo mijn hagelnieuwe BBS-jes te doen voor ze onder de auto gaan:party:

Mooi werk geleverd jongens!:party:
 
Tim had je mijn audi wielen niet als Show Off kunnen nemen..?:D

Ik moet ook zo'n cone hebben......leg maar klaar voor zaterdag.....:-b
En dat Iron X...was da pcies?

Danny.
 
@Puff: Iron cut is bedoeld om veilig vervuiling door kleine deeltjes metaal te verwijderen/ af te breken.
 
Zo.. de blauwe cone is binnen. Binnen een paar maanden op de wintervelgen uitproberen :-b
 
Iron X, het spul kon me vooralsnog niet beroeren, totdat ik vandaag even aanwaaide voor wat spulletjes.
De heren waren net bezig met een set velgen van een Focus, jaaaaaaaaaa :party: zien is geloven.
2 flessen meegenomen, eenmaal thuis de verleiding niet kunnen weerstaan, dus maar is kijken wat het op mijn velgen deed.

Ongelooflijk wat er nog een meuk vanaf kwam zetten, terwijl ik ze toch echt maandelijks wel even een rondje Wheelbrightner geef.
De lucht die er vanaf komt moet je even voor lief nemen :-& maar het resultaat is waanzinnig goed te noemen!

Dikke aanrader!
 
Havanna zei:
Iron X. De lucht die er vanaf komt moet je even voor lief nemen :-& maar het resultaat is waanzinnig goed te noemen!

Dikke aanrader!
Binnenkort komt er een versie met nieuwe GEUR!... Dat wordt masaal snuiven w^^w
 

Vergelijkbare onderwerpen