• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zrobb's BMW E39 Sedan en meer

Inmiddels al een paar weken op de nieuwe velgen. Dik tevreden met het gevoel op 17 inch t.o.v. 16 inch! Een groot voordeel voor het detailen is dat deze velgen stukken makkelijker schoon te krijgen zijn omdat je meer toegang hebt tot het velgbed en achter de spaken.

PXL_20240722_131825514.jpg


Zelfs achter de voorste klauwen prima toegang voor de grote EZ kwast. Rest van het velgbed kan ik met mijn baby handjes prima bij met een velgenmitt. Ik twijfel zelfs om een maatje grotere velgmitt te bestellen. :joy:

PXL_20240729_182408385.jpg


Anyway! Belangrijkste van deze update is dit:
Afgelopen week allemaal goodies bij de BMW dealer besteld om o.a. de velgen op te frissen (i.c.m. spuitwerk)
- Naafkapjes (niet vaststaand, ben ik iets minder van)
- M sport stickers voor de velgen
- Nieuwe dopjes voor de slotbouten
- Lakstift (Orientblauw) om alvast een begin te maken met wat steenslag plekjes (en nog via Amazon een glazvezel pen besteld om oppervlakkige roest schoon te maken in de steenslagpuntjes)

PXL_20240812_174232928.jpg


De inspiratie hiervoor kwam deels doordat mijn vaders auto 1 velg had wat hersteld moest worden. Stoeprandschade linksachter in combinatie met nieuwe banden. Dat lijkt allemaal dik in orde dus start ik binnenkort het proces op om mijn velgen ook te laten herstellen. Zo ziet de herstelde velg eruit met een gloednieuwe Michelin Pilot Sport 5 band eromheen.

PXL_20240808_140757260.jpg


Hopelijk snel weer een update! :innocent: