• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zrobb's BMW E39 Sedan en meer

Ziet er toch best netjes uit zo en een leuk fris kleurtje dat blauw!
Is het vaak druk daar bij die wasbox? En kwa prijs ook oke? Ik ga nu vaak bij gosliga maar deze ziet er wel relaxer uit.
Ik ben tevreden over de Wasbeer wasboxen. Ze hebben iig genoeg boxen dat je erbij kan zelfs als het drukker is. Ik pak meestal een van de achterste. Kan ik voor mijn gevoel rustig mijn gang gaan. Qua prijs, geen idee omdat ik weinig ervaring met wasboxen heb. Ik neem altijd zo'n munten pakket van 22 muntjes voor 10 eur. Dat is meer dan genoeg voor mijn 5 serie, dus blijft er altijd wat over. Met de overgebleven muntjes heb ik elke 3 wasbeurten genoeg om eentje "gratis" te doen.
Het fijne aan muntjes i.t.t. steeds pinnen is dat je per 0.50 EUR kan doen. Voor velgen bijvoorbeeld, kan ik met 1 muntje 2 velgen + wielkasten grondig afspoelen. Ze hebben ook een waspas, alleen die werkt dus net als bij pinnen met een minimumbedrag van 2 EUR per keer. Met de velgen is dat voor mij niet handig omdat ik te veel tijd over hou.

• Leuk
Reacties: RoyR