• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zuivel vlekken in Panda

volvo850

Detailing addict
4 feb 2009
99
55
Ik heb in de Panda van mijn vrouw vlekken zitten op de zittingen en ze denk dat het iets was van joghurt of room of zo. Ik heb het eerst geprobeerd met interieur schuim van w5 waar ik de meeste vlekken normaal wel weg krijg maar dit ging er niet mee weg.Ook nog met megs APC een poging gewaagd,maar nee.
Wie heeft er nog een idee/oplossing.
 
Heb ik ook aan zitten denken maar dat gaat ook met APC of denk je dat het wel degelijk effect heeft:weetniet
 
Insprayen met een APC oplossingen en dan met een borsteltje bewerken en vervolgens met een extractor alles opzuigen en spoelen.

En heb hier een extractor staan.....
 
RST-Smurf;307996 zei:
Insprayen met een APC oplossingen en dan met een borsteltje bewerken en vervolgens met een extractor alles opzuigen en spoelen.

En heb hier een extractor staan.....
Je Hebt PB;)
 
Vanochtend bij Iwan langs geweest om de vlekken is met de extractor aan te vallen:ja Het viel niet mee om ze weg te krijgen,maar het meeste is weg en nu het opdroogt zie je er steeds minder van:party: Dus Iwan bedankt:)^
 
Perfecte oplossing.
altijd leuk om te zien dat mensen nog bereid zijn elkaar zo te helpen :)^
 
Na de achterbank te hebben gedaan ivm de genoemde vlekken.Ook de voorstoelen gedaan. ( en let dit is alleen van de voorstoelen ) :

DSCN0219.jpg