Ik ben het wel eens met @Cordoba.
Ik neem aan dat je de krasjes niet uit je eigen auto krijgt? (Ford Fiesta) Dan zullen dit simpelweg verraderlijk diepe krasjes zijn waarvan je denkt; ''Valt wel mee'', maar zijn toch dieper dan je denkt.
Je kan dan lokaal, met een kleine pad, deze langer bewerken met een medium-combi, maar je kan ook grover gaan.
Een harde lak betekent dat je harder moet ''slijpen'' om lak te verwijderen en zo een defect weg te werken. Op een harde lak een klein/ondiep defect aanpakken met een fijne/medium-combi omdat het maar een kleintje is, dat werkt dus niet. Je moet nog steeds hard slijpen om ook dat kleine beetje lak weg te ''slijpen''.
Ik neem aan dat je de krasjes niet uit je eigen auto krijgt? (Ford Fiesta) Dan zullen dit simpelweg verraderlijk diepe krasjes zijn waarvan je denkt; ''Valt wel mee'', maar zijn toch dieper dan je denkt.
Je kan dan lokaal, met een kleine pad, deze langer bewerken met een medium-combi, maar je kan ook grover gaan.
Een harde lak betekent dat je harder moet ''slijpen'' om lak te verwijderen en zo een defect weg te werken. Op een harde lak een klein/ondiep defect aanpakken met een fijne/medium-combi omdat het maar een kleintje is, dat werkt dus niet. Je moet nog steeds hard slijpen om ook dat kleine beetje lak weg te ''slijpen''.