Als het metalig is zou ik met de Professional Polish aan de slag gaan! Daarna sealen / waxen! (Dus inderdaad behandelen als gelakt product)
sjoerdnijhuis zei:Als je dat nu ff eerder had gemeld Sven had ik m wel mee willen sturen :!..
Hij werkt goed op plastic maar niet op rubbers.
Tim zei:Ik heb dat een paar keer getest, maar lijnolie is niet mijn favoriet. Net zoals de truuks met fohns enzo
DAF-44 zei:Ik had hetzelfde probleem (net zoals bijna alle Golf III rijders) dat de zwaar verweerde trim onder de achterbumper met geen mogelijkheid zwart te krijgen was met Trim Restorer.
Uiteindelijk heeft Smartgel bij mij uitstekend geholpen. Een uitstekend middel voor moeilijke gevallen. Alleen is de prijs hoger als Trim Restorer.
Uiteraard, je moet doen wat jou goeddunkt :jaDAF-44 zei:Er zullen vast meer wegen naar Rome leiden. Bedankt voor de tip.
Straks rijden we nog rond met hagelslag of leverworst op de banden ...w^^wXizer zei:Smartgel staat bij mij inderdaad ook nog op het lijstje. Het enige dat me tegen houd is de prijs, hij is nog duurder dan de BW! 8-())
Pindakaas op je trims smeren schijnt inderdaad ook te werken. Zal waarschijnlijk iets te maken hebben met de oliën die erin zitten. Ik zelf heb het nog niet geprobeerd en ben eigenlijk ook niet van plan om het te gaan proberen...
volvo850 zei:Ik heb het ook op de verweerde spiegels van een Punto gedaan en eh:ja en het ziet er al een paar maanden mooi uit.Daarbij je hebt al een liter lijn olie voor 4,95