DAF-44 zei:Ik had hetzelfde probleem (net zoals bijna alle Golf III rijders) dat de zwaar verweerde trim onder de achterbumper met geen mogelijkheid zwart te krijgen was met Trim Restorer.
Uiteindelijk heeft Smartgel bij mij uitstekend geholpen. Een uitstekend middel voor moeilijke gevallen. Alleen is de prijs hoger als Trim Restorer.
Tim zei:Alleen is Trim Restorer een compleet ander product dan de SmartGel.
Wil je trouwens een goedkoop alternatief?
Tim zei:Alleen dan 19 euro (tegenover 32,- geloof ik). Iedereen weet inmiddels dat Smartwax een retail broertje is van Chemical Guys? Alle Smartwax producten vind je ook terug in de Chemical Guys lijn. Misschien met een ander kleurtje of een ander geurtje en soms misschien net even ietsje anders qua samenstelling, maar ik heb nog geen grote verschillen kunnen ontdekken (behalve de prijs dan).
DAF-44 zei:Hoezo is het een geheel ander product? Het toepassingsgebied is toch hetzelfde?
Xizer zei:Trim restorer is een voedend product, Smartgel gewoon een dressing?
DAF-44 zei:Met een Chemical Guys tester zou ik de overeenkomst eens kunnen testen dus ik hou me aanbevolen. Als ze werkelijk vergelijkbaar zijn dan ga je uiteraard voor de voordeligste.
qatsanqat zei:Nog een vraagje: als je op je trims en strips wat van die witte restanten hebt zitten van de wax, wordt dat door PB Trim Restorer ook weggewerkt, of voedt die alleen de kunststof inclusief de witte plekken?