• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte delen na 4 weken weer wit uitgeslagen!!

:idee : mag misschien niet ! maar laatst had ik ook een deel kunsstof wat maar steeds wit bleef uitslaan ! Endurance Tire Gel !!!
een heel klein beetje maar op een doekje en goed inwrijven ! Zit nu al 2 weken en glanst nog steeds en is niet vet ! (wel uitwrijven)
 
Matthijs zei:
Poorboy's TR is naar mijn inzien ook een dressing. Het heeft bij mij nog nooit het kunststof 'hersteld'. Ook krijg ik wel is strepen als het regent.
Meg's ASD is naar mijn inzien niks anders....

Megs All Seasons Dressing. Gek hé, dat het een dressing is. :p :p

En de Trim Restorer streept tijdens de regen ?? Dat heb ik nog nooit gehoord. Hier herstelt het wel op de bumpers van een Megane. Eerst moest ik eens in de 2 weken smeren. Nu eens in de 5 weken. Dat spul doet dus wel wat....

Groet, Peter
 
Peter Jansen zei:
Megs All Seasons Dressing. Gek hé, dat het een dressing is. :p :p

En de Trim Restorer streept tijdens de regen ?? Dat heb ik nog nooit gehoord. Hier herstelt het wel op de bumpers van een Megane. Eerst moest ik eens in de 2 weken smeren. Nu eens in de 5 weken. Dat spul doet dus wel wat....

Groet, Peter


Ik vergelijk het juist met ASD omdat dat naar mijn inzien hetzelfde werkt als TR... ;)
 
Waarom?
Ik denk dat als je ASD doorzichtig zou maken en een kokosgeur zou geven, niemand het zou merken...
 
Bij de kunststoffen waar ik ASD en TR op gebruikt heb, merk ik toch echt dat TR in trekt en ASD er op blijft liggen... dus in mijn ogen wel degelijk verschil. Nu weet ik ook dat niet iedere kunststog hetzelfde is, daar weet Dibbuz ook alles van, hij is lang op zoek geweest naar het juiste middel voor zijn trims op zijn Leon