• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte hoogglans velgen polieren (krasjes) en waxen maar welke producten?

Vandaag 2 velgen gedaan met de zwarte monello cone en scholl s20. De s30 deed niet veel aan de lichte krasjes. Ik heb niet alle krasjes compleet weg gekregen, maar ik ben tevreden.

Ik heb telkens 1 hit gedaan met de monello cone en scholl s20. Soms 2 hits als ik het nodig vond op sommige plekken, meer durfde ik niet aan daar ik niet door de blanke laklaag wil gaan met polieren. De velgen staan nu in de gyeon rim.
Foto's volgen nog als alle 4 de velgen klaar zijn.

Greetz
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Prettig nieuwjaar en de beste wensen voor 2018 mede cleaners :).

Ik heb nog een vraagje: Alle velgen hebben nu 1 laagje gyeon rim. Ik heb nog een klein beetje rim over, net voldoende om de voorkant van de velgen een 2e laagje te geven gok ik (het flesje was al half leeg omdat ik de winter velgen een paar weken geleden ook voorzien heb van één laag).

Mag ik de velgen een beetje afnemen met gyeon prep alvorens ik het 2e laagje opbreng, of tast prep de 1e laag gyeon rim aan?

Greetz
 
Als de 1e laag lang genoeg heeft gedroogd kan je die gewoon afnemen met Prep inderdaad. Daarna kan je gewoon een laagje Rim extra geven.