• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte Jeep

moto

Detailing chief
18 okt 2008
168
85
Westland
Ik ben als leek op dit forum tercht gekomen nadat ik met Google aan het kijken was of er info te vinden was over autopoetsen.

Ben sinds een paar maanden in het bezit van een 15 jaar oude zwarte Jeep Wrangler.

Deze heeft uiteraard nogal de "normale" gebruikssporen.
De lak is niet meer echt hoogglans, swirls, fiine krasjes etc etc.

Ik wil deze weer een beetje oplappen.

Nu mijn vraag: Wat kan ik het beste gebruiken. Ik heb geen machine maar wil eerst eens een stukje met de hand proberen. Als dit allemaal positief uitpakt overweeg ik een machine aan te schaffen.

De auto hoeft niet als supernieuw te worden (die illusie heb ik niet :) ), maar wil wel kijken of ik het aanzien wat kan verbeteren.

Ben benieuwd.

Kees
 
Eerst en vooral welkom..Je kan je mss even voorstellen in het juiste topic..

Trouwens ,Google heeft je de juiste kant opgestuurd..;)

Je auto kan er wel als nieuw uitzien als je dat zelf wil en er de tijd wil insteken ,je moet eens de how-to's ,reviews en tests doorlezen daar staat veel info over producten en methodes om je wagen aan te pakken.

Om zo even iets te zeggen zou ik gaan voor :

-Een goede shampoo ,droogdoek en washmitt
-Kleikitje
-Iets uit de SSR polishes reek met wat Lake Country handpads om de swirls aan te pakken (SSR 1 en 2.5 + Witte Lake Country handpads)
-Een mooie wax en/of sealant om het compleet te maken
-Zorg voor voldoende pads en doeken (microvezel)

Verder staat er heel veel info in op het forum ,lezen is de boodschap.. :)^

Bart
 
Hoi Kees, er staat inderdaad plenty info op het forum. Ik heb HIER een how-to geschreven hoe ik het doe... De resultaten kun je HIER bewonderen...

Iedereen heeft uiteraard z'n eigen methodes en voorkeuren, maar misschien heb je er wat aan. ;)