• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte Opel Astra GTC

Mathijsvw

Detailing trainee
8 nov 2012
8
47
36
Vandaag deze Opel astra onder handen genomen. Helaas weinig foto's kunnen maken van hoe de auto eruit zag voordat ik aan de slag ging.

Eerst de auto gewassen met meguiars gold class shampoo.
Daarna de auto gekleit met meguiars klei. Vervolgens de auto gepolijst met de dap 900 in combinatie met monello mezzo en daarna monello finale.
De auto daarna in de nxt 2.0 tech wax gezet. De banden zijn zwart gemaakt met meguiars tire gel.
Voor het resultaat zie de foto's hieronder. Op foto 1 is de auto alleen gewassen en nog niet gekleit. Op foto 2 is de motorkap gekleit.
De zon ging helaas net weg toen ik de foto's ging maken maar ik heb geprobeert de glans en reflectie toch zo duidelijk mogelijk te laten zien.

cimg2769u.webp

cimg2770k.webp

Het Eindresultaat

cimg2774u.webp

cimg2775w.webp

cimg2777k.webp

opeld.webp

opel1w.webp

cimg2781em.webp

Staat er weer goed bij. :ja

Owja, denk even aan het volgende;

Forumregels zei:
3. We waarderen correct Nederlands taalgebruik. Let op een juiste spelling, hoofdletters en interpunctie. Niet iedereen is hier even goed in, maar doe in ieder geval je best!

Woody;305449 zei:
Die is weer mooi geworden. Lakdefecten ook goed weg kunnen krijgen?

De lakdefecten heb ik bijna allemaal weg gekregen. Er zaten een paar krassen op de auto die te diep waren om weggepoetst te worden.