• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte pitjes over de hele auto.

Bartezzz

Detailing chief
8 mei 2010
1.844
82
Ik ga binnenkort een auto van een ander doen, en deze auto zit onder de zwartige pitjes.

weet iemand wat het is, en hoe je het het makkelijkst kunt verwijderen?

ik heb 1x eerder een auto gedaan die een paar plekjes met het zelfde spul had(bij de koplampen) en dit ging er met veel moeite vanaf met klei'n
maar zie het niet zitten de hele auto 6x te klei'n. dat moet makkelijker kunnen.

photobucket-2130-1339349351470.jpg

photobucket-2494-1339349371862.jpg
 
Het lijken wel teerspetters.. Misschien is Tar-X iets hiervoor? Zelf geen ervaring mee, maar lees er goede referenties over.
 
Bedankt voor je reactie,
Tar-X heb ik al, dus dat is geen probleem.
maar de hele auto zit er mee onder.
dacht dat dat alleen te zien was bij de voorwielen enzo.
 
Bedankt voor het aanbod Hans!

Ik heb redelijk veel spul in voorraad, maar ik hoop dat iemand een truc weet waar het makkelijkst mee gaat.
 
had ik laatst ook op een auto,
supernatural tar remover van Dodo, opspuiten paar minuten laten inwerken en wegvegen. simpel.
 
Dit zelfde beeld heb ik een keer gehad op een blauwe astra. Was geen teer. Zat toen achter een oude diesel die iets van motor problemen had,zwarte rook,spetters en weet ik het allemaal. Auto helemaal onder de zwarte spetters wat er met gewoon wassen niet af wou. Kort daarna is de auto overleden en dus niet de kans gehad het toen echt aan te pakken.
 
Heeft misschien bij een fabriek in de buurt gestaan, heb vroeger op raffinaderijen gewerkt.
Als ze affakkelen dan wil je niet weten wat er mee kan komen...

zou een heel klein plekje proberen met een wattenstaafje met de producten die je al hebt?
 
Misschien aan de eigenaar vragen waar de wagen zoal staat? Of waar die veel komt?
Daar kan je misschien al wat uit afleiden?
 
Iron-x ga ik proberen.

ik ga sowieso kijken wat allemaal werkt.

ik weet waar de wagen zoal staat, maar de auto is 8jaar lang niet gewassen. dus daar was niks uit op te lijden.