• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte poets

cooter

Detailing addict
10 mei 2010
52
52
Mijn auto was bij afleveren behandeld met "zwarte poets". Het resultaat was op dat moment best goed en het maskeerde in een bepaalde mate ook steenslag. De standtijd was dus niet zo lang. Intussen heb ik hier al meer kennis opgedaan en daardoor betere producten gevonden. Maar ik toch wel benieuwd wat dealers/handelaren dan bedoelen met zwarte poets. Zou het een simpele kleurwas zijn?
 
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Het is dat je het er hier op CarClean over hebt anders zou ik denken dat het een soort schoensmeer zou zijn.
 
Dat is gewoon zwarte kleurwas... oftewel = troep! :|~* Doet niets met de lak behalve alles maskeren... En dat is wat de verkoper wil, maar een auto eigenaar niet. :no
 
Zwarte poets is gewoon krasjes en andere beschadigingen coveren zal 3 wasbeurten nodig hebben en dan zie je alles terug, waardeloos dus ]-0
 
Tim zei:
Je kan wel Turtle Wax Black Box overwegen:

https://www.Carclean.com/product/Turtle_Wax/Black_Box__101788

Ik overweeg het niet. Ik wou alleen weten wat het was. Schoensmeer heb ik nog wel :grinning: