• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zwarte Toyota Auris (Swissvax + Wolfgang + DAP)

Alan

Detailing rookie
16 mrt 2009
12
2
Heren,

Onlangs heb ik een poetsmachine met wat wolfgang spullen aan mijn collectie toegevoegd.

Afgelopen vrijdag heb ik de spullen als volgt uitgetest:

1. Auto gewassen met Wolfgang Bath
2. Met Mequiars polishing pad 2.0 + wolfgang paintwork polish enhancer
3. Mequiars finishing pad 2.0 + wolfgang finishing glaze
4. Swissvax Shield wax

Zoals jullie zien heb ik de stappen kleien en swirl remover overgeslagen ( had niet zoveel tijd )

even een paar foto's:

2cgdhfl.jpg
dak

2zeflp5.jpg
deuren

andah1.jpg
motorkap

16c8952.jpg
op aanvraag :)

Ik heb de winterbandjes nog op zitten dus het ziet er niet zo mooi uit :p

heb wolfgang swirl remover en een cutting pad in bestelling :)

Alan
 
Bedankt :)

de volgende keer als het wat beter weer is wat meer tijd aan besteden :) en dan me eigen auto even doen :)

Groet,

Alan
 
Mooi, maar ligt het aan mij of kloppen de verhoudingen niet van je foto's? De auto is zo wel erg laag
 
Ligt waarschijnlijk aan de instellingen van de camera, die geeft er wat bolling in.... (nieuwe camera en heb nog geen boekje gekeken :p hahahaha )
 
Ziet er super uit, heb in exact zo'n auto gelest en m'n rijbewijs behaald ,^^ Swissvax shield is geweldig, bescherming blijft erg lang.
 
Remonrace,

Klopt ik heb een keer een halve motorkap met Swissvax shield en de ander helft met Mequiars NXT. Het resultaat was enorm.

De NXT was na 2 weken al aardig weg, maar de Shield was na 2 maanden nog steeds aanwezig. Het was na 2maanden ook gelijk heel goed zichtbaar dat de kant waar de NXT zat echt zo goed als ongewaxed was en de kant van swissvax bleven de druppels nog opliggen. :)

Voor mij was dit experiment de moeite waard, want voor mij geldt nu alleen: Swissvax
 
Alan zei:
Klopt ik heb een keer een halve motorkap met Swissvax shield en de ander helft met Mequiars NXT. Het resultaat was enorm.

De NXT was na 2 weken al aardig weg, maar de Shield was na 2 maanden nog steeds aanwezig

Apart. Bij mij blijft Meguiars NXT zo'n vijf maanden goed op de lak.
 
P W12:

Ik heb er helaas geen foto's van, maar het was voor mij wel duidelijk :) en het inwerken was precies op de zelfde manier gedaan alleen dan met 2 verschillende waxen tussen links en rechts. Je zou het eens kunnen testen als je van iemand de shield kan lenen :) ik ben benieuwd of het aan mijn inwerk methode ligt.

Alan